|
Auteur |
Bericht |
anoukvink
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: do 27 nov 2008 13:18 Onderwerp: Skasterlan en Wassenaarsche Bouwstichting: avv of concreet |
|
|
Hoi!
Ik moet een essay inleveren met als inhoud het onderscheid tussen avv's en concrete normen (met de focus op het Skasterlan en Wassenaarsche Bouwstichting besluit) Nu weet ik dat in het Skasterlan-besluit is bepaald dat het om een concretiserend besluit gaat en in het Wassenaarsche Bouwstichting besluit om een avv. Nu moet ik mijn mening hierover geven en aantonen of de Afdeling in casu juist heeft geoordeeld. Ik heb hier echter moeite mee omdat ik niet weet waarom er in casu zo is geoordeeld en ik dus ook niet kan bepalen of de Afdeling juist heeft beslist. En hoe staan deze besluiten met elkaar in relatie? Zo adviseerde mijn docent mij ook om over bundelbeschikkingen te praten, alleen ik weet echt niet waar ik dit zou kunnen toepassen..
Graag zou ik wat reacties hebben en uitleg, het zou me enorm helpen aangezien morgenavond de deadline is.
Alvast bedankt!! |
|
|
|
 |
msteeman
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 27 nov 2008 16:16 Onderwerp: eerder beginnen |
|
|
Tip 1: voortaan eerder beginnen, Tip 2: jurisprudentietijdschriften doorspitten. Er zijn vast wel noten bij dit arres verschenen in, bijvoorbeeld, tijdschrift Bouwrecht. Dat moet je op weg helpen... ik denk niet dat je aan de forumleden een voorgekauwde mening kunt vragen (maar het is het proberen waard). |
|
|
|
 |
|