Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Briefadres bij...
verkiezingsbed...
Volkshuisevest...
Top Notch Qual...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu ma 04 aug 2025 14:11
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

klacht indienen bij de president van de rechtbank
Moderators: Nemine contradicente, Flash, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tussenwalenschip

BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2008 18:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het is de HOOGSTE tijd dat hierin dan een wetswijziging komt,
Kan je nagaan als een persoon,net niet 5 jaar getrouwd is,moet hij 5 jaar P.A. betalen,(nog te lang!! laten ze gaan werken de exen !!!!!) ben je net langer dan 5 jaar getrouwd moet je 12 jaar P.A. betalen, Absurt absurt!! + Elke keer als er dus iets voorvalt (veranderingetje) komt er een procedure, waardoor menigeen daarvoor grote bedragen moeten betalen,en in diepe schulden geraken,
Het is om GEK van te worden, daarom die haat en nijd waar jij het over hebt,,,,,,, geen wonder dat er daardoor al doden zijn gevallen!! (dat word dus wel stilgezwegen he! door media en pers,)

En dit geld ook natuurlijk voor frauderende exen merendeel vrouw die P.A. ontvangt met stiekeme partnerrelaties, zowel voor K.A. als P.A. Mad

En daar gaat wat geld mee gemoeit!!!! met deze onrechtvaardige wetgeving,
Mijn man zijn ex,schreeuwde wel eens ik zal je laten BETALEN!!anders mag je de kinderen niet meer halen,en inderdaad ondanks WEL betalen,mocht hij evengoed de kinderen niet halen(zien!!.)En deze wetgeving staat achter zulke h(exen).kinderen worden vaak als pionnen gebruikt i.v.m. alimentaties!!!
Kom nu niet met kinderbescherming aan en Jeugzorg, het is algemeen bekent dat, deze instanties zeer zeker in de praktijk ook niet werkt!!!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Joey26

Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram

BerichtGeplaatst: zo 16 nov 2008 17:36    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Een rechter schijnt zijn werk te doen om jou kapot te maken

Daar zou ik niet van uit mogen gaan!!!
Zie ook onderwerp "onderhoudsplicht stiefkinderen", maar zijn de gevolgen van een niet gemotiveerde en niet onderbouwde uitspraak van een rechter van dusdanige aard dat je a). dagelijks financieel zwaar en onterecht benadeeld wordt en b). verder geen geld hebt om dit in een hoger beroep aan te vechten...
.......dan brengt je dit soort uitspraken mét je gezin aan de afgrond.

Wacht even:
De rechter bepaald, ondanks het feit dat mijn advocate mét alle onderliggende bewijzen uitrekent dat ik geen draagkrachtruimte meer heb, dat ik wel degelijk € 275,- draagkracht heb per maand om bij te dragen in de onderhoudskosten van mijn stiefkind.
Ben ik het hier niet mee eens kan ik in hoger beroep.
Mijn advocate bewijst dus dat ik geen draagkracht heb, de rechter bepaalt zó dat ik zelfs € 275,- heb en die € 275,- zijn te besteden aan het onderhoud van het kind.
Stel ik zou nu in hoger beroep willen gaan, waar moet ik dit nu nog van betalen.
Immers de rechter heeft beslist dat ik de ruimte (die ik dus niet heb!!) moet besteden aan onderhoudskosten.
De rechter doet dus een uitspraak tégen alle bewijzen van de duurbetaalde adovaat in (1e klap in gezicht) én ontneemt mij daarbij ook nog direct de mogelijkheid om in beroep te kunnen gaan (en de definitief dichtslaande deur erbij!)
Ik hád al geen draagkrachtruimte meer, van dat wat ik niet had moet ik € 275,- aan onderhoudsbijdrage besteden en dan blijft er nog over..... 0 - 1 = ...

Geld lenen kan ik niet omdat financiële instanties mij niets willen lenen
omdat er geen ruimte meer is om dit te betalen!!!

Mijn vrouw en ik zijn (ook!) financieel verantwoordelijk voor ons gezin mét de onderlinge stiefkinderen.
Dergelijke uitspraken van een rechter ontnemen ons de mogelijkheid om nog fatsoenlijk voor deze kinderen te zorgen en dit MOET en MAG niet kennen kunnen in dit land.
Enig idee hoe je het die kinderen uitlegt dat ondanks dat wij iedere dag braaf gaan werken, geen geld hebben......
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds