senza
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 13 nov 2008 1:09 Onderwerp: Kras op auto door mensen van de wegwerkzaamheden |
|
|
heb maandag ochtend mijn auto achter mijn werk geparkeerd. Er waren wegwerkzaamheden in de straat waar ik hem normaal neerzet, dus ik zette mijn auto iets verderop. Er waren een aantal parkeerplaatsen (file parkeren) die nog vrij waren, daarnaast op de weg stonden van die rood/witte palen, maar niet in het parkeervak zelf. En ik kon er heel makkelijk inrijden. Ik loop daarna langs die mensen die met de weg bezig zijn, ze zitten mij al een tijdje aan te kijken en groeten mij met 'goeiemorgen'. Ik sta nog even te kijken naar iemand die zijn auto weghaalt (waar ze op DAT moment al bezig waren met de weg) en die mannen bleven kijken naar mij.
Savonds ben ik klaar met werken en ik loop naar mijn auto, hebben ze dus over de gehele weg naast de parkeerplaatsen stenen eruit gehaald, dus over de gehele lengte van de weg een gat. Voor en achter mijn auto hebben ze die hele berg stenen neergelegd, afstand tussen die stenen en mijn auto was iets van 20 cm. Ik heb dus een aantal stenen van die berg weggehaald, stenen in het gat gelegd en met behulp van iemands aanwijzingen heb ik eruit kunnen rijden.
Dinsdagochtend ben ik naar de leiding van die mensen gelopen en verteld dat ik hier erg boos over was en het niet normaal vind dat mijn auto wordt ingesloten en er ook niet werd gevraagd of ik mijn auto wilde weghalen (terwijl die mensen duidelijk hebben gezien dat ik daar mijn auto had neergezet). Ik had dus een discussie met die man en hij wilde toeng een discussie meer met mij aan gaan. Later in mijn 1e pauze (het was toen pas licht, toen ik bij mijn werk aan kwam nog donker) heb ik mijn auto nagekeken op krassen. Er zit dus een kras op mijn auto, aan de linker kant voorbij mijn band waar de vorm dus al schuin naar voren loopt. In me middagpauze ben ik naar 1 van die werkers terug gegaan en die heeft mij het telefoon nummer van het bedrijf gegeven waar hij voor werkt, ik heb dit bedrijf gebeld en ze stuurden iemand om naar mijn kras te komen kijken.
Ik zei dat ik denk dat het door een steen komt, ze hebben aan die kant naast mijn auto stenen weggehaald dus vandaar. Deze man zegt dat hij denkt dat het niet zo is, en praat over een schadeformulier maar hij zou nog even met een aantal mensen overlegge en vandaag (woensdag) zou er nog iemand langs komen om met mij verder te praten. Er is niemand geweest dus ik heb weer gebeld. Toen zei de man (die ik al eerder aan de telefoon had) dat hij hoorde dat het niet door een steen kan zijn gekomen en omdat de kras niet aan de voorkant of onderkant zit het al helemaal niet kan. Maar hij zou morgen even langs komen om er zelf even naar te kijken.
Maar wat moet ik hier nou mee? Ik wil dat dit bedrijf de schade gewoon vergoed, want het is een kras waarbij ook wat lak vanaf is.
Ik dacht er zelf aan om het bedrijf aansprakelijk te stellen voor de schade die is toegebracht, maar heeft dit zin ? Wat moet ik doen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Oohjaa, ik heb deze auto net 6 weken dus ik controleer mijn auto elke dag op krassen, dus ik weet heel zeker dat deze er niet op heeft gezeten. |
|