Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
MH
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 05 nov 2008 20:51 Onderwerp: Ontslag op staande voet en ex-werkgever reageert niet meer |
|
|
Hallo Allemaal,
Ik zit met een probleem.
Op 30 september heeft mijn werkgever mij op staande voet ontslagen wegens diefstal achteraf was het dus een misverstand en heb ik alles terugbetaald probleem was 2 directeuren(2 bedrijven in fusie) van de 1 mocht het wel en de ander niet.De directeur waar ik toestemming van had was inmiddels ook vertrokken (fusie ging niet door)
Mijn werkgever heeft mij dus ontslagen en aangifte gedaan bij de politie van diefstal.Ik mocht dus ook geen prive spullen uit mijn auto van de zaak halen (radio en div. cd`s enz)
Ondertussen ben ik weer aan het werk bij een andere werkgever en hoor na diverse emails over de vraag wanneer ik mijn spullen krijg niets meer.
Ook is er nog geen afrekening van vakantie dagen en loon.
Ik heb dus "mijn schuld" netjes afbetaald en ben dus niet meer in gebreke.
Het lijkt mij dat ik nu mijn oude werkgever van diefstal kan beschuldigen omdat hij nu spullen van mij achterhoud.Ik overweeg dus ook om aangifte te doen en een advocaat/jurist in te schakelen.Heb ik kans van slagen hierin ?
Graag jullie mening.
Met vriendelijke groet
Marco |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|