Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
SEO
Force justice ...
incasso proced...
Volkshuisevest...
Psychiatrie

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu di 24 jun 2025 23:07
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Stage probleem
Moderators: Nemine contradicente, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Remy05

Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): LOI
Studieomgeving (MA): EUR

BerichtGeplaatst: do 11 sep 2008 10:07    Onderwerp: Stage probleem Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb dus het volgende probleem:

Mijn vorige stage heb ik in het buitenland gelopen (Aruba) ik heb voor dat ik daar naar toe ging alles zwart op wit laten zetten. Dus ook afspraken over mijn vergoeding etc. De afspraak was dat ik voor de 6 maanden die ik daar zou blijven 800 florin per maand zou krijgen. Dat is ongeveer 260 euro per maand.

Mijn baas heeft mij 4 maanden lang goed betaald, niet altijd op tijd maar ik kreeg het wel. In de 4e maand overleed zijn vader plotseling, doordat moest hij veel geld bij leggen voor de begrafenis etc.

Hij vertelde mij dat hij mij de aankomende maanden niet kon betalen maar hij zei tegen mij dat hij het geld op mijn rekening zou gaan storten.
In de maand juli ( dat is tevens ook de maand dat ik terug naar huis ging) ik ben er mee akkoord gegaan omdat hij het heel zwaar had met het overlijden van zijn vader. Dus ik heb geld moeten lenen bij iemand anders omdat ik anders in die periode niet mijn huur kon betalen.

Vervolgens was er niks in de maand juli op mijn rekening gestort, daarna had ik hem gemaild een maand daar na (augustus).
Hij vertelde mij dat hij nog deze week ( in de week van 5 augustus) mijn geld ging overmaken op mijn rekening. Maar in die week had ik nog steeds niks op mijn rekening ontvangen.

Vervolgens heb ik hem "denk ik wel" 10 mailtjes gestuurd met de vraag hoe het zat en waneer ik het over te maken bedrag op mijn rekening zal gaan ontvangen. Maar ik kreeg geen antwoord terug, vervolgens heb ik zijn vrouw gebeld en die vertelde mij dat zij het zou door geven aan mijn baas dat ik nog steeds op mijn geld wacht en ze zou hem doorgeven dat hij mij z.s.m terug moet mailen.

Tot nu toe heb ik nog steeds niks ontvangen van hem, ik heb daarna mijn school ingelicht per mail, maar daar kreeg ik ook al geen reactie van omdat den ik de man die daar over gaat een tijdje al ziek is.

Mijn vraag is hoe groot is de kans dat ik het geld nog kan krijgen en wat voor stappen kan ik ondernemen om deze man in Aruba mij toch nog te laten betalen.
Is het nodig om een advocaat er bij te roepen (wat ik overigens wel jammer zou vinden omdat ik mijn baas eigenlijk wel een vriendelijke man vond). Ik ga volgende week nog even langs iemand anders op school maar ik vrees dat ze het erg druk hebben voor dit soort problemen dus het liefst los ik het zelf op wie heeft er oplossingen voor dit probleem?

(ik weet niet of ik op het juiste forum terecht ben gekomen maar ik hoop dat jullie mij wel verder kunnnen helpen)

Alvast bedankt voor de reacties!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds