Als advocaat of notaris krijgt u steeds meer te maken met concurrentie en veeleisende, kritische cliënten. Om hier goed op in te kunnen spelen en uw cliënten steeds beter te kunnen bedienen teneinde uw cliëntenportefeuille te behouden en uit te breiden, is marketing in toenemende mate belangrijk. Vraagt u zich wel eens af wat marketing voor uw praktijk kan betekenen en hoe u marketing zo optimaal mogelijk inzet? In de training Marketing en acquisitie in de praktijk krijgt u onder leiding van professor Will Reijnders en Managing Consultant Toni Sfirtsis het antwoord op vragen als:
• Wie is mijn klant?
• Wat wil ik voor mijn klant betekenen?
• Waarin onderscheid ik mij van de concurrent?
• Hoe ga ik om met mijn klant en hoe realiseer ik zijn/haar verwachtingen?
• Hoe creëer ik een positie in de regio?
Marketingtheorie en -praktijk worden in deze training gecombineerd, waarna u na het volgen van het complete programma in staat bent om de aangereikte marketinginzichten en instrumenten toe te passen in uw eigen praktijk.
Bestemd voor
- advocaten
- (kandidaat)notarissen
Sprekers
- prof. dr. W.J.M. Reijnders
Hoogleraar Marketing aan de TiasNimbas Business School, directeur Van Spaendonck Management Consultants - drs. M. Sfirtsis
Managing Consultant bij Van Spaendonck Management Consultants, specialisatie Marketing, Marketingstrategie en Innovatiemanagement, docent Marketing aan de Business School Nederland