|
Auteur |
Bericht |
lecram71
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 26 okt 2008 14:46 Onderwerp: Advocaat |
|
|
Allen,
Als bijna een jaar ben ik bezig om een boedelverdeling af te handelen in een scheidingszaak, de advocaat van mijn ex is erg lax, met het reageren op voorstellen.
Is er iets te doen als een advocaat bewust, of de client van de advocaat bewust, de zaak dwarsboomt?
Ik ben ook in hogerberoep gegaan mbt de alimentatie ( 2100 euro), weet iemand hoelang het normaal gesproken duurd tot de zaak behandeld word? |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: zo 26 okt 2008 16:03 Onderwerp: |
|
|
Heb je zelf een advocaat vwb de boedelverdeling? Zo ja dan kan die wat druk zetten op de wederpartij. Je kunt vragen aan de rechtbank om de zaak op zitting te behandelen, dan moet er wel gereageerd worden, maar ja, de wachttijden voor de zaak op zitting kan zijn meestal vrij lang.
Ik denk dat je het beste de griffie van het Hof kunt bellen om te vragen hoe lang het ongeveer duurt voor een zaak op zitting wordt behandeld. Ik weet dat het in Amsterdam momenteel vrij rap gaat. |
|
|
|
 |
lecram71
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 26 okt 2008 16:22 Onderwerp: |
|
|
Sietske,
Dank voor je reactie
Ik heb zelf ook een advocaat, en er is op 22 feb door de rechter uitgesproken dat we over moeten gaan tot de boedelscheiding....
Heb zelf zitten spitten op rechtspraak.nl, waarbij ik ongeveer kom o peen maand of 8 vannaf moment binnenkomen stukken bij de Hof ( in Den Haag).
Lecram71 |
|
|
|
 |
|