Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
koooos
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 03 sep 2008 19:16 Onderwerp: Vereniging van Eigenaren en appartementsrecht |
|
|
Hallo allemaal,
Ik zit met de volgende situatie:
Ik ben eigenaar van een appartement in Amsterdam Oost. Dit appartement zit op de 2e verdieping en onder mijn appartement zit een soorgelijk appartement. Samen met de eigenaresse van het appartement onder mij deel ik een gezamenlijk voordeur en trappenhuis. Wij zijn vereenigd in een Vereeniging van Eigenaren (VVE)
Mijn onderbuurvrouw heeft onlangs besloten haar appartement te gaan verhuren aan toeristen. Short term rental dus.
Zoals je je wellicht voor kan stellen ben ik hier niet blij mee en vroeg me af of er iemand is die weet wat mijn juridische positie is? Zij heeft nooit toestemming gevraagd aan mij.
De statuten van de VVE zijn niet in mijn bezit en ik heb geen idee hoe ik hier aan kan komen?
Ik vraag me dus af of dat zomaar kan? Is er geen toestemming nodig van alle VEE leden om de woonbestemming te wijzigen? Wellicht is er regelgeving van de gemeente Amsterdam die dit verbiedt?
Is er iemand weet hoe dit werkt en hoe ik dit eventueel kan verbieden?
Alvast bedankt
Koos |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|