|
Auteur |
Bericht |
jruinard
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 21 aug 2008 14:11 Onderwerp: tussentijdse wijziging alg. voorwaarden |
|
|
Goedemiddag,
Ik heb een klein meningsverschil betreffende de algemene voorwaarden van de Nationale Sportpas. Deze hadden vorig jaar oktober de wijziging doorgebracht dat er administratiekosten moeten worden betaald.
Met het verhaal van ONVZ in het achterhoofd reclameerde ik en heb een email gekregen waarin stond vermeld dat ze dat niet bij mij zouden afschrijven. Helaas heb kan ik die email niet vinden.
Tot mijn stomme verbazing, zag ik dat ze vorig jaar de administratie kosten in rekening hadden gebracht.
Kan dit nu zomaar?
De (nieuwe) algemene voorwaarden staan op: http://www.nationalesportpas.nl/sitemgr.aspx?id=8004
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
John Ruinard |
|
|
|
 |
RonnyJ
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 338
|
Geplaatst: do 21 aug 2008 14:23 Onderwerp: |
|
|
De algemene voorwaarden bevatten een wijzigingsbeding.
Quote: | 8.1 Deze Voorwaarden kunnen te allen tijde door Nationale Sportpas BV aangepast worden. Wijzigingen zijn direct na plaatsing op de Website van kracht. Nationale Sportpas BV adviseert daarom de Voorwaarden op de Website regelmatig te bekijken. |
Als ik aanneem dat deze ook in de 'oude' algemene voorwaarden stond, dan kunnen ze inderdaad die kosten in rekening brengen.
Een mogelijkheid is dat deze voorwaarden voor u in dit geval 'onredelijk bezwarend' zijn. Dat zult u dan moeten aantonen, wat mij lastig lijkt. Misschien dat een andere forumgebruiker precies kan uitleggen wat daar precies meespeelt.
Een andere mogelijkheid is dat u ze houdt aan de eerder gedane toezegging dat er niet zou worden afgeschreven. Indien ze nu ontkennen deze toezegging te hebben gedaan zult u dat alsnog moeten bewijzen en dat lijkt me lastig voor u. |
|
|
|
 |
Alfatrion
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 23 aug 2008 9:48 Onderwerp: |
|
|
Dat je zelf maar moet bijhouden of de AV gewijzigd moet worden lijkt mij onredelijk bezwaarlijk. _________________ Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt. - Winston Churchill |
|
|
|
 |
|