|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: do 21 aug 2008 11:56 Onderwerp: |
|
|
fiasc o schreef: | Deze opmerking impliceert dat juridische advies niet bruikbaar is  |
Het gebruikelijke soort bijdrage van de bewuste poster. Negeren is het beste, alleen jammer dat het verwarring schept voor de rechtzoekende (die in deze draad al tegen een opgestoken vinger is opgelopen, tja). _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Geregistreerde
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 22 aug 2008 13:33 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat ik gewoon moet afwachten hoe het verder verloopt en maar hopen dat ik geen geen last van blijf houden...
Quote: | Heeft de huisarts de injectie met corticosteroide af gegeven?
Viel het mee?
Terzijde, zulke injecties mag je niet te kort achter elkaar krijgen. Je kunt dan allergisch worden voor het middel, met alle gevolgen van dien. |
Kenacort-a40 met triamcinlonacetonide .
Het was wel een beetje pijnlijk ja maar het helpt wel. Mijn andere voet kreeg idd geen injectie.
En mocht het zo zijn dat ik in de toekomst toch problemen krijg hierdoor dan ben ik zo terug... iig bedankt voor de reakties. |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 22 aug 2008 17:50 Onderwerp: |
|
|
Quote: | En mocht het zo zijn dat ik in de toekomst toch problemen krijg hierdoor dan ben ik zo terug... |
Juist. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: za 23 aug 2008 0:33 Onderwerp: |
|
|
fiasc o schreef: | HenkR schreef: |
Het kan zeker zinvol zijn om naast juridische ook bruikbare adviezen te geven.  |
Deze opmerking impliceert dat juridische advies niet bruikbaar is  |
Letterlijk genomen heb je gelijk.
Maar ik heb de indruk dat je stiekem wel beter weet?
Voor de duidelijkheid: ik bedoelde 'praktisch bruikbaar danwel anderszins nuttig' uiteraard. Dat valt -meen ik- ook uit de context op te maken.
bona fides schreef: | fiasc o schreef: | Deze opmerking impliceert dat juridische advies niet bruikbaar is  |
Het gebruikelijke soort bijdrage van de bewuste poster. Negeren is het beste, alleen jammer dat het verwarring schept voor de rechtzoekende (die in deze draad al tegen een opgestoken vinger is opgelopen, tja). |
Leuk dat je elke kans grijpt om mij in diskrediet te brengen, het vleit mij.
Bedenk je wel dat een goede jurist ook oog heeft voor de persoonlijke kant van het verhaal en niet enkel voor juridische 'foefjes' en Notarissentaal
Je punt is gemaakt en ik heb mijn punt gemaakt. Laten we het topic niet beschadigen en het ingrijpen van moderators niet nodig maken. _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
|