|
Auteur |
Bericht |
rk
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 06 aug 2008 21:23 Onderwerp: opzegging abonnement thuiswerk |
|
|
Hallo. We zijn opgegeven bij direct thuiswerk en deze heeft een automatische incasso laten plaatsvinden bij registreren. We willen nu dit opzeggen en hebben een brief moeten sturen. Hi komt niet aan en dit blijkt allemaal oplichterij te zijn. Ik lees dat mensen allemaal met incasso bureaus te maken krijgen. Hoe kan je dit beieindigen volgens rechtswege.
http://www.direct-thuiswerk.nl/ThuiswerkJobs/DirectThuiswerk.aspx
Hier kan je de voorwaarden op lezen. Ik heb deze direct opgezegd maar deze blijft doorgaan. Wat moet ik doen als een incassobureau, welke ook malafide blijkt te zijn doen, behalve aangifte bij politie. Als ik naar het gerecht ga kost mij dit geld?? En wat als zij gelijk krijgen. Lijkt me sterk? Kijk op radar, kassa en opgelicht allemaal zeggen ze dat het malafide is.
Wie kan mij helpen hiermee wat te doen.
De brief 2x versturen en dat is alles wat ik kan doen.
Help |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 06 aug 2008 21:34 Onderwerp: |
|
|
Bel je bank en laat de automatische incasso terugdraaien. Dit kan binnen 4 weken. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 06 aug 2008 21:59 Onderwerp: |
|
|
Quote: | 4.2 De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd. De Thuiswerker heeft het recht de overeenkomst per direct op te zeggen. Abonnenementen worden aangegaan voor de periode van minimaal 1 maand en worden beëindigd aan het eind van de maand waarin de Thuiswerker heeft opgezegd. |
Je moet schriftelijk opzeggen. Lees dit even door en doe zo. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
|