Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
SBerendsen
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 27
|
Geplaatst: zo 31 jul 2011 11:20 Onderwerp: |
|
|
Een vriend van me zit in een soortgelijk schuitje. Als ik hem mag geloven is dit best wel een veel voorkomende situatie bij sommige kantoren.
Ze werven junior medewerkers die nog studeren, omdat ze lekker goedkoop zijn en het bedrijf dan kan profiteren van de studie terwijl ze de een relatief laag loon bieden. Studiekosten kunnen gedeclareerd worden, maar veel van deze junior medewerkers krijgen er na een, twee, of soms drie tijdelijke contracten geen verlenging meer en mogen dan alsnog alle studiekosten terugbetalen.
Graag zou ik willen weten hoe jij dit hebt aangepakt. Ben je naar een advocaat gegaan? Of had je toevallig een rechtsbijstandverzekering? Of heb je zelf geprobeerd om zo goed en zo kwaad mogelijk de zaak op te pikken.
Beste RbN, ik weet niet of je hier nog actief bent maar ik zou het zeer waarderen als je mij kunt vertellen hoe deze zaak is afgelopen! |
|
|
|
 |
boxing
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: zo 31 jul 2011 14:29 Onderwerp: |
|
|
Hoi SBerendsen,
Mijn ervaring is gelijk aan die van jou vriend. Evenveel junioren als er binnenkomen vliegen er ook weer uit.
Ik heb zojuist een nieuw onderwerp gepost, misschien kan jij me wat verder helpen. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|