|
Auteur |
Bericht |
jtr
Leeftijd: 106 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: di 07 okt 2008 18:30 Onderwerp: Eenvoudige belediging van portier |
|
|
Beste lezer,
Vandaag heb ik een transactievoorstel ontvangen voor een strafbaar feit dat ik acht mei jongstleden heb gepleegd. Laat ik de feiten op een rijtje zetten:
- Avondje stappen;
- Zonder reden drie maal van een danspodium geduwd door bekenden van een portier;
- Zonder reden de club uitgezet, op aanwijzing van diezelfde bekenden van een portier;
- Verhaal gaan halen bij portiers;
- Twee maal in het gezicht gespuwd door een portier;
- Diezelfde portier beledigd;
- Portiers bellen politie;
- Opgepakt;
- Acht uur in hechtenis genomen;
- Verklaring afgelegd;
- €390 boete.
Laat ik hierbij vermelden dat ik geen aangifte heb gedaan van het feit dat de portier mij twee maal in het gezicht heeft gespuwd.
Ik ben me ervan bewust dat ik een strafbaar feit heb gepleegd en hiervoor word gestraft. Echter, ik vraag me af of de omstandigheden waaronder ik de portier heb beledigd van invloed zijn op het transactievoorstel dat Officier van Justitie me heeft aangeboden. Zou iemand me uitleg kunnen geven?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties,
Groet, Joey |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: di 07 okt 2008 19:02 Onderwerp: |
|
|
Als je geen aangifte hebt gedaan, staat er dus niks op papier en dan wordt het erg lastig. Je kunt het natuurlijk op een rechtzaak aan laten komen, maar of je daar nou op zit te wachten... |
|
|
|
 |
|