|
Auteur |
Bericht |
frankboelens
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 01 aug 2008 10:34 Onderwerp: overleden na uitspraak |
|
|
Na 3 jaar procuderen heb ik eindelijk een uitspraak in mijn zaak en heb ik recht opeen xx.xxx bedrag aan schade vergoeding. Echter nu is de tegenpartij 5 maanden na de uitspraak overleden en heb ik nog geen enkele schade vergoeding mogen ontvangen.
Ik neem aan dat ik de schade vergoeding nu kan vergeten nu betrefende partij overleden is ( alleenstaand met 2 kinderen ), of heeft dit nog iets met een acceptatie van erfenis en schulden te maken ? |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: vr 01 aug 2008 12:43 Onderwerp: Re: overleden na uitspraak |
|
|
frankboelens schreef: | Na 3 jaar procuderen heb ik eindelijk een uitspraak in mijn zaak en heb ik recht opeen xx.xxx bedrag aan schade vergoeding. Echter nu is de tegenpartij 5 maanden na de uitspraak overleden en heb ik nog geen enkele schade vergoeding mogen ontvangen.
Ik neem aan dat ik de schade vergoeding nu kan vergeten nu betrefende partij overleden is ( alleenstaand met 2 kinderen ), of heeft dit nog iets met een acceptatie van erfenis en schulden te maken ? |
U hebt een verhaal op de boedel, tot deze is verdeeld. Enkel wanneer alle erfgenamen de erfenis hebben geweigerd vist u achter het net. |
|
|
|
 |
|