|
Auteur |
Bericht |
bartjan
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 17 jun 2008 3:45 Onderwerp: betreft : niet tijdig betalen loon |
|
|
beste mensen
vorige jaar november 2007 ben ik via een uitzenburo gaan werken ,
ik had toen erg veel problemen met mijn loon die niet optijd werd betaald ,
nu werk ik op contract basis en en de loon administratie word gedaan door payroll select dit bedrijf verzorgde ook mijn loon van het uitzenburo
ik ben januari naar een ander bedrijf gegaan en nu werk weer ergens anders maar mijn llon word nu weer verwerkt door payroll selecht nu werd van de week in eens mijn loon niet betaald
dit ben ik gaan uitzoeken ik kreeg toen te horen dat ik volgens hun in week 2 en 3 van dit jaar te veel loon hebt gehad dus hebben we het maar gelijk in gehouden ze hebben mij hier nooit van op de hoogte gesteld .
ik werkt van 5 november tot eind januari 2008 voor brick house en de llon administratie werd gedaan door payroll select ,
de toen ben ik via ubn uitzenburo gaan werken en nu werk ik voor strucktuur diensten en de loon word verwerkt door payroll select ik werk sinds 1 juni voor strucktuur dus we zijn 6 maanden verder al die maanden niet gehoord van hun en nu ineens zeggen houden je loon maar in je had in week 2 en 3 teveel betaald gekregen ze hebben mij nergens van op de hoogte gesteld wat kan ik hier tegen doen
alvast bedankt |
|
|
|
 |
PcDealer
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 17 jun 2008 12:02 Onderwerp: |
|
|
Je zinsbouw en interpunctie is dusdanig dat ik er geen chocola kan maken van wat je vraag is. |
|
|
|
 |
watnu?
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 17 jun 2008 12:33 Onderwerp: |
|
|
PcDealer schreef: | Je zinsbouw en interpunctie is dusdanig dat ik er geen chocola kan maken van wat je vraag is. |  |
|
|
|
 |
bartjan
|
Geplaatst: di 17 jun 2008 15:01 Onderwerp: dankje wel |
|
|
ik dacht dat jullie mensen waren die andere mensen wilden helpen ,
weet jij wat voor iemand er achter de pc zit wie weet ,
kan ik wel moeilijk nederlands schrijven ,
en lezen
wie weet ben ik wel gehandicapt
en dan lachen jullie me gewoon uit ik vind het schandalig ,
hoe jullie mij behandelen .
maar maakt niet uit ik weet nu wel dat ik hier niet welkom bent ,
hier mogen dus alleen hoge geleerden komen begrijp
maar ik ben en blijf trots op mezelf ik probeer tenminste te schrijven ,
ook al is me nederlands niet 100 procent maar ik ga mezelf niet verstoppen voor jullie
groetjes bartjan |
|
|
|
 |
Freak
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 17 jun 2008 16:14 Onderwerp: |
|
|
Bartjan,
Het is niet zo dat we je niet willen begrijpen, maar jij gebruikt zodanig weinig punten of komma's, dat het lastig te begrijpen is.
Waar het volgens mij op neer komt is dat jij in week 2 en 3 teveel loon ontvangen hebt, en dat het bedrijf die het loon uitbetaald nu geen loon heeft uitgekeerd om dit te compenseren. correct?
Vervolgens is volgens mij de vraag wat je hiertegen kan doen, right? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: di 17 jun 2008 16:36 Onderwerp: |
|
|
Weet je of het klopt dat je in week 2 en 3 teveel betaald hebt gekregen?
Als het klopt, dan was het niet netjes om het zomaar in te houden, maar dan zou je wel verplicht zijn geweest om het teveel betaalde terug te betalen.
En maak je geen zorgen om taalfouten. Wat misschien wel kan helpen is om met de knop "Voorbeeld" een bericht zelf nog eens door te lezen voordat je het verstuurt. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
bartjan
|
Geplaatst: wo 18 jun 2008 6:31 Onderwerp: sorry |
|
|
sorry allen
ik heb al ergens ander een forum gevonden die me wel willen helpen ,