Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
sannequetro
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 30 mei 2012 17:27 Onderwerp: Re: vervangde toesteming erkenning |
|
|
ja tot 16 April heb ik de tijd om in hoge beroep te gaan maar me zoontje willen ze nu gaan onder zoeken om dat hij niet goed ontwikkeld door de aan rijding die hij bewust heeft ver oorzaakt ze gaan een plan op stellen daar mee gaan ze naar mijn avocaat en die moet daar mee naar de rechter voor uitstel omdat de rechter gezegd heeft als blijk dat mijn zoontje berdreigd werd in zijn onwikkeling dan krijg hij geen verv. toestemming. ff afwachten dus. |
|
|
|
 |
sannequetro
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 30 mei 2012 17:28 Onderwerp: Re: vervangde toesteming erkenning |
|
|
[quote="sannequetro"]ja tot 16 April heb ik de tijd om in hoge beroep te gaan maar me zoontje willen ze nu gaan onder zoeken om dat hij niet goed ontwikkeld door de aan rijding die hij bewust heeft ver oorzaakt ze gaan een plan op stellen daar mee gaan ze naar mijn avocaat en die moet daar mee naar de rechter voor uitstel omdat de rechter gezegd heeft als blijk dat mijn zoontje berdreigd werd in zijn onwikkeling dan krijg hij geen verv. toestemming. ff afwachten dus.
Ps dna gaat echt finaceel niet lukken. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|