|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 08 jun 2008 14:51 Onderwerp: |
|
|
Hoewel een notaris meer verstand van dit soort zaken zal hebben dan een gemiddelde advocaat, vraag ik me af of een notaris je kan helpen bij het procederen.
Maar wat zegt de notaris die de erfenis afwikkelt eigenlijk? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Lateron
Leeftijd: 83 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 15:08 Onderwerp: Verdeling onder oude erfrecht. |
|
|
De (boedel) notaris die betrokken was heeft zich teruggetrokken doordat geen medewerking werd gegeven door kind 1. Ik denk dat ik een goede advocaat heb gevonden om verder mee te gaan.
Mvd heeft in zijn schrijven een quotatie (Quote: Artikel 1094 …. Enz.) uit Boek 4 BW (oud) gedaan. Ik zou graag een on-line versie van dit boek willen raadplegen, maar kan alleen de nieuwe versie vinden. Weet iemand of de oude versie nog op internet te vinden is? Graag een link daar na toe. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 17:27 Onderwerp: Re: Verdeling onder oude erfrecht. |
|
|
Lateron schreef: | Mvd heeft in zijn schrijven een quotatie (Quote: Artikel 1094 …. Enz.) uit Boek 4 BW (oud) gedaan. Ik zou graag een on-line versie van dit boek willen raadplegen, maar kan alleen de nieuwe versie vinden. Weet iemand of de oude versie nog op internet te vinden is? Graag een link daar na toe. |
Vul op www.wetten.nl als datum 1 mei 2002 in en zoek op "burgerlijk wetboek boek 4". _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|