|
Auteur |
Bericht |
Kaisersoze Gast
|
Geplaatst: di 11 jan 2005 11:45 Onderwerp: arbeidsuren/loon |
|
|
Hallo allemaal,
Ik zit met een vraag wat betreft mijn parttimejob van afgelopen jaar... hiervoor heb ik maar halve dagen gewerkt voor een (hoe kan het ook anders) halve loon. Ik zat hierbij rond de 600 euro. Is hiervan iets in de wet geregeld wat ik over het hoofd zie. Ww'rs WAO'ers krijgen geld voor niks doen... Niks doen verdom ik waarbij ik nog minder krijg . Wie kan mij vertellen welke opties ik heb. Alvast dank!!!! |
|
|
|
 |
dAAb
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: di 11 jan 2005 12:06 Onderwerp: |
|
|
ik snap je vraag niet helemaal. Wat wil je precies weten? Vertel eens wat meer over je parttime job? Wat voor een werk, hoeveel uur in de week/maand..
groet daab zelf _________________ ..:: Fris Fruitig & Gezond ::..
- [Jus Talionis] - |
|
|
|
 |
Martijn
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: di 11 jan 2005 12:17 Onderwerp: |
|
|
Ik heb een klein beetje het idee dat de vraagsteller voor de uren die hij/zij niet werkt, omdat het immers een parttime-baan is, betaald wil krijgen via bijvoorbeeld een uitkering.
Het lijkt me dat uitkering volgens de WW bijvoorbeeld alleen mogelijk is als je bereid bent die andere uren wel te werken en dan dus ook bereid bent ander passend werk aan te nemen? (sollicitatieplicht etc) |
|
|
|
 |
kaisersoze Gast
|
Geplaatst: di 11 jan 2005 13:15 Onderwerp: |
|
|
Martijn schreef: | Ik heb een klein beetje het idee dat de vraagsteller voor de uren die hij/zij niet werkt, omdat het immers een parttime-baan is, betaald wil krijgen via bijvoorbeeld een uitkering.
Het lijkt me dat uitkering volgens de WW bijvoorbeeld alleen mogelijk is als je bereid bent die andere uren wel te werken en dan dus ook bereid bent ander passend werk aan te nemen? (sollicitatieplicht etc) |
Duidelijk... Nu heb ik wel een fulltime baan dus bereid zijn om passend werk aan te nemen gaat denk ik niet meer op (toch??). Zijn er nu nog mogelijkheden over voor het afgelopen jaar? (mijn excuses als mijn vraagstelling een beetje vaag was --> martijn bedankt voor de betere formulering!!).
(Ik zat in de IT parttime Nu FullTime Heb ook een [afgeronde] opleiding voor IT'er genoten) |
|
|
|
 |
kaisersoze Gast
|
Geplaatst: di 11 jan 2005 13:17 Onderwerp: |
|
|
dAAb schreef: | ik snap je vraag niet helemaal. Wat wil je precies weten? Vertel eens wat meer over je parttime job? Wat voor een werk, hoeveel uur in de week/maand..
groet daab zelf |
Hoi daab,
Thx voor de snelle reactie! Het is een partimejob in de IT. 4 uur per werkdag. |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: di 11 jan 2005 14:02 Onderwerp: |
|
|
Nee, er zijn geen mogelijkheden achteraf een uitkering aan te vragen. |
|
|
|
 |
Gast Gast
|
Geplaatst: di 11 jan 2005 14:58 Onderwerp: |
|
|
StevenK schreef: | Nee, er zijn geen mogelijkheden achteraf een uitkering aan te vragen. |
Mijn dank Steven! |
|
|
|
 |
|