|
Auteur |
Bericht |
mpfijn
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 29 mei 2008 13:53 Onderwerp: Amortisatie regeling |
|
|
Wie kan mij helpen met het onderstaande vraagstuk:
Ik werk 2 jaar bij mijn huidige werkgever, en heb januari 2008 een aantal trainingen gevolgd voor een nieuwe stap in mijn carrière.
Er is wat mondeling communicatie en email verkeer geweest over studie overeenkomsten maar ik heb nooit wat ondertekend m.b.t. studie overeenkomsten/amortisatie regelingen.
Ik zit eraan te denken begin 2009 te emigreren, en zie nu studieovereenkomsten geregistreerd worden in mijn HR dossier waarin staat dat ik het bedrag in 36 maanden moet terugbetalen
In mijn in 2006 initiële contract staat niets over studiekosten etc.
Heb ik nu een schuld wanneer ik besluit weg te gaan?
Ik kan eventueel een overeenkomst overleggen wanneer iemand mij kan helpen met dit vraagstuk. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 29 mei 2008 14:30 Onderwerp: Re: Amortisatie regeling |
|
|
mpfijn schreef: | Er is wat mondeling communicatie en email verkeer geweest over studie overeenkomsten maar ik heb nooit wat ondertekend m.b.t. studie overeenkomsten/amortisatie regelingen. |
Mag ik hieruit begrijpen dat je wel (mondeling of per e-mail) akkoord bent gegaan met de amortisatieregeling? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
mpfijn
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 29 mei 2008 14:38 Onderwerp: |
|
|
Ik ben ge-CC'd in communicatie tussen 2 partijen in mijn bedrijf waarin gesproken wordt over mijn opleidingen en de contractvorm hierbij.
Ik heb nooit met iemand gesproken en/of een ja woord gegeven.
Indirect wist ik ervan. Maar het is allemaal via via geregeld. |
|
|
|
 |
|