|
|
| Auteur |
Bericht |
silitek
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 22 mei 2008 13:55 Onderwerp: Erfrecht/ schulden door zus als curator |
|
|
Beste,
Mijn moeder is september j.l overleden.
Vader is al 15 jaar dood. Sedert die tijd beheerd mijn zus de financieën gemachtigd en al. Nu blijkt dat ze onder haar bewind schulden heeft gemaakt buiten mijn moeders weten om. Goed voor 100.000 euro verduistering inkomen zonder medeweten moeder.
Ikzelf heeft geen enkele handeling gedaan wat betreft inboel, ect. ect.. ik verwerp alles. Alle handelingen zijn geregeld door m'n zuster dat maakt haar zuiveren erfgename naar mijn inziens.
Er was geen testament..kan ik nu buiten het termijn van 3maanden en 40dagen mijn nog steeds beroepen op "verwerping bij de rechter"?
Heeft me een tijd geduurd om een dossier aan te leggen en een beeld te krijgen van de totale grote schulden..Alle bewijsstukken wijzen naar 1 persoon mijn zuster. Alles is te weerleggen bij een eventuele rechtzaak
Toch kloppen de schuldeisers bij mij aan Terwijl er 5 kinderen zijn en ik de jongste ben ...Het kan toch niet zo zijn dat ik opdraai voor schulden gemaakt door derde!! Ongeacht de gang naar de griffie. Het liefst zadel ik geen ander familielid op met deze zeer trieste actie van m'n zuster.
Hoe sterk sta ik?
Bedankt alvast!! |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: do 22 mei 2008 14:51 Onderwerp: |
|
|
Dubbele draad. Ik stel voor deze te sluiten en hier verder te discussiëren. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
silitek
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 22 mei 2008 15:04 Onderwerp: |
|
|
| bona fides schreef: | | Dubbele draad. Ik stel voor deze te sluiten en hier verder te discussiëren. |
Mee eens, wist niet welke topic ik deze post moest plaatsen. |
|
|
|
|
 |
|
|