ellenlampe2008
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 22 aug 2008 11:56 Onderwerp: Bestelling via internet niet ontvangen |
|
|
Hallo,
6 weken geleden (9-7-2008) heb ik een bestellinggedaan via internet. In diezelfde week heb ik het pakketje met de post in een dikke eneloope A4 ontvangen. Echter het was de foutieve bestelling. Na een e-mail aan de organisatie over het omruilen naar eht goede product, bleek dit geen rpobleem te zijn en ik heb het pakketje geretourneerd. Ik had de bestelling van te voren al betaald.
Nu 5,5 week verder heb ik nog steeds niets ontvangen.
Na 4 weken heb ik gemaild om te melden dat ik nog geen post had ontvangen.
Ik kreeg als reactie terug dat het pakket meteen na retour ontvangst naar mij is terug verzonden. Ze zouden gaan uitzoeken waar het is misgelopen.
Na een week heb ik gevraagd of ze mij op de hoogte willen houden omdat ik nogsteeds niets vernomen heb. Ondertussen al in de hele straat gaan vragen of er een apkketje was aangekomen. Helaas had niemand iets ontvangen.
Ik kreeg weer een e-mail van de organisatie dat het erg druk was geweest en dat ze na het weekend ging uitzoeken.
Nu, inmiddels weer bijna een week verder, heb ik gebeld, maar ik kreeg er niemand maan dus maar weer gemaild of ze al meer weten waar mijn bestelling is.
Ik kreeg een mail terug dat ze begrepen dat ik ongerust was,maar dat ze toch echt het pakketje hadden verstuurd. Ze zou me later die dag bellen, maar tot op heden geen telefoontje ontvangen...
Wat nu? Ik wil mijn bestelling, waarvoor ik heb betaald. Moet ik nu werkelijk zelf gaan zoekn waar mijn bestelling is of moet de organisatie mij zo snel mogelijk de bestellign verzenden en het zelf maar uitzoeken met de post?
Ze hebben het niet aangetekend verzonden, maar gewoon in een Enveloppe (het betreft namenlijk een stukje kant ter groote van een bovenlichaam) met postzegel.
Wie weet raad, waar heb ik recht op? Of welke stappen moet ik nu ondernemen? |
|