Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Personalized T...
verkiezingsbed...
Kunnen (Kanton...
Boetes CJIB ni...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu di 22 jul 2025 23:33
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

reglementen / procedures bij rollerbankmeting
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JetKroket

JetKroket

Leeftijd: 105
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): OU

BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 12:49    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

@HenkR:
Heb je al gegoogled met 'handleiding rollentestbank'??
HenkR

HenkR

Leeftijd: 56
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen

BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 13:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

JetKroket schreef:
@HenkR:
Heb je al gegoogled met 'handleiding rollentestbank'??

Ja, dat had ik al gedaan, niks gevonden waar ik veel mee kan.

Wel een stukje dat gepost was op een forum ( scooter-freaks.nl) maar daar staat niet echt een bronvermelding bij. Het is ook nog maar de vraag of ik er iets mee kan. Ik heb het maar opgeslagen, misschien dat het ooit van pas komt.

Hierdoor krijg ik wel het idee dat er twee verschillende handleidingen zijn voor de bromfietsrollentestbank genaamd 'DE SNEEP'. Nu word ik helemaal hebberig Very Happy

Het aldaar geposte stukje:

'Gebrekkige handleiding maakt apparatuur onzorgvuldig, stelt OM.

Eindhoven, 8 februari 2007

De politie kan voorlopig geen rollentestbanken op bromfietsen uitvoeren. De apparatuur voor het controleren of een brommer is opgevoerd, is afgekeurd door het bureau Verkeershandhaving van het Openbaar Ministerie (BVOM). De politie Brabant Zuid- Oost had de nieuwe rollentestbanken nog maar een week in gebruik toen vorige week de beschikking kwam van het BVOM om de apparatuur voorlopig niet in te zetten. Volgens een woordvoerder worden de testbanken normaal gesproken elke week gebruikt. In heel Nederland zijn sinds 1 januari naar schatting een kleine driehonderd nieuwe rollerbanken bij de politiekorpsen in gebruik. De Rijksdienst voor het Wegverkeer heeft er 21. Het gaat om banken van de merken Dynostar en Sneep.

Volgens een woordvoerder van het bureau Verkeershandhaving is de handleiding van de apparaten niet duidelijk genoeg. „Moet je testen met iemand op het voertuig, of juist niet? En mag je controleren met een slappe band, of niet? Die zaken zijn niet duidelijk, maar beïnvloeden wel de uitslag.”
Volgens het BVOM zijn het Nederlands Meet Instituut (NMI) en de beide fabrikanten in overleg om het probleem uit de wereld te helpen. Het NMI moet de apparaten certificeren. Het duurt volgens hem ‘enkele weken’ voordat de apparaten weer kunnen worden ingezet.

In de tussentijd kunnen opgevoerde brommers gewoon worden betrapt op te hard rijden, onder meer met een lasergun, stelt hij.

Processen-verbaal die sinds januari op grond van de metingen met de banken zijn opgesteld, worden op last van het Openbaar Ministerie niet omgezet in een bon, maar voorlopig aangehouden. Er moet worden bekeken of die nog te gebruiken zijn.'

JetKroket

BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 14:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

In jouw zaak gaat het om oude rollentestbanken ‘van drie jaar geleden’, die sinds januari 2007 niet meer mogen worden gebruikt. Is die oude rollentestbank ook van het merk Sneep? Zo ja, dan zullen er 2 verschillende handleidingen bestaan. Eén voor de oude en één voor de nieuwe rollentestbank. Verwarrend.
HenkR

HenkR

BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 14:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

JetKroket schreef:
Is die oude rollentestbank ook van het merk Sneep? Zo ja, dan zullen er 2 verschillende handleidingen bestaan. Eén voor de oude en één voor de nieuwe rollentestbank. Verwarrend.

Inderdaad Very Happy

De Dynostar schijnt een geheel nieuwe te zijn die in de kofferbak van een auto past.
Als ik het goed heb dan is de SNEEP dat grote ding dat al langer in gebruik is (volgens mij die waarmee mijn brom toen getest is) maar sinds januari 2007 gemodificeerd ( was volgens mij een verandering was in wat de bank aangeeft; dat was altijd kW's (vermogen) en dat werd in de nieuwe km/h).

Ik probeer weer op zoek te gaan naar wat er klopt van mijn gedachtenspinsels tot nu toe (terwijl de overheid.nl en politie.nl zich beraden over de vraag wat te doen met mijn vraag..)

JetKroket

BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 14:50    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Er lijkt een overgang te zijn geweest van een vermogenstestbank naar een rollentestbank. Voor mij is het een beetje té. Embarassed
Kijk eens hier.
Het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, kun je die aan het werk zetten? Very Happy
De Directie Voorlichting onder nummer 070-3517710; de afdeling Informatie en Documentatie onder nummer 070-3517086.
JetKroket

JetKroket

BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 15:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

OEPS

Dit is een link.
HenkR

HenkR

BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 15:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

JetKroket schreef:
Er lijkt een overgang te zijn geweest van een vermogenstestbank naar een rollentestbank. Voor mij is het een beetje té. Embarassed
Kijk eens hier.
Het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, kun je die aan het werk zetten? Very Happy
De Directie Voorlichting onder nummer 070-3517710; de afdeling Informatie en Documentatie onder nummer 070-3517086.

Thnx! prachtig Very Happy

Ik heb zowel Verkeer en Waterstaat alswel 'Sneep productions' gemaild met de vraag of ze mij de handleiding kunnen doen toekomen Razz

edit: Sneep reageert snel! Very Happy

RE: bromfietsrollentestbank de 'Sneep'‏
Van: XXXXX X.X. (XXXXXX@sneepindustries.com)
Verzonden: woensdag 23 april 2008 16:18:23
Aan: Oma Henk (henk_koffie@hotmail.com)

Geachte heer Van Dijk,

Wij leveren onze bromfiets rollentestbanken, en daarmee ook de
handleidingen, uitsluitend aan de Politie.

Wij kunnen u dus helaas niet van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,
X.X.XXXXX-XXXXX
Directiesecretaresse
SNEEP INDUSTRIES BV
Tel. +31 (0)78 610 76 90
Fax +31 (0)78 610 76 91
www.sneepindustries.com

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Oma Henk [mailto:henk_koffie@hotmail.com]
Verzonden: woensdag 23 april 2008 16:14
Aan: Koster, L.P.
Onderwerp: bromfietsrollentestbank de 'Sneep'

Geachte lezer,

Graag ontvang ik van u de handleiding behorende bij de
bromfietsrollentestbank van jullie.
Als daar kosten aan verbonden zijn, neem ik die voor mijn rekening
uiteraard.

Met vriendelijke groet,

Henk van Dijk

JetKroket

BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 18:14    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Cheer up
HenkR

HenkR

BerichtGeplaatst: do 24 apr 2008 14:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Overheid.nl reageerde op mijn mail:

RE: [Info Overheid.nl] -> Van Dijk : Handleiding bromfietsrollentestbank‏
Van: Overheid.nl Info (info@overheid.nl)
Gemiddeld risicoDeze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Markeren als onveilig
Verzonden: donderdag 24 april 2008 13:36:13
Aan: henk_koffie@hotmail.com

Geachte heer Van Dijk,

Hartelijk dank voor uw reactie. Een handleiding is niet aanwezig op Overheid.nl, wel vind ik (als ik zoek op 'bromfietsrollentestbank' bij '3. Zoek op woord of zinsdeel, In de tekst') in de 'Regeling permanente eisen' informatie over deze bromfietsrollentestbank. Als u daar niet genoeg aan heeft, kunt u het beste contact zoeken met het ministerie van Verkeer en Waterstaat, via http://www.verkeerenwaterstaat.nl/contact/.

Met vriendelijke groet,

XXXX XX XXX
Overheid.nl. De beste ingang naar de overheid op internet.

Van: henk_koffie@hotmail.com [mailto:henk_koffie@hotmail.com]
Verzonden: maandag 21 april 2008 16:12
Aan: Overheid.nl Info
Onderwerp: [Info Overheid.nl] -> Van Dijk : Handleiding bromfietsrollentestbank

bezoeker: als particulier
onderdeel: de volledigheid van officiële publicaties
onderwerp: Handleiding bromfietsrollentestbank
bericht: Hoi,

Op zoek naar de procedures die agenten moeten volgen bij een bromfietsrollentestbankmeting kwam ik er op jullie site op uit dat deze alleen zijn te vinden in de 'handleiding behorende bij de bromfietsrollentestbank'. Via jullie zoekfunctie heeft me dat niet verder geholpen.
Als ik 'verkeerd' heb gezocht, kunnen jullie me dan een aanwijzing geven waar ik het kan vinden? En als het niet te vinden is, zouden jullie die handleiding aan mij willen toesturen?
Het gaat om de rollerbank die medio 2005 in gebruik was, die met die steunpaal.

Met vriendelijke groet,

Henk van Dijk

JetKroket

BerichtGeplaatst: do 24 apr 2008 15:25    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Da's mooi. Duik erin.
HenkR

HenkR

BerichtGeplaatst: do 24 apr 2008 15:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

JetKroket schreef:
Da's mooi. Duik erin.

Ik duik al dagen in de koffie Jet maar ik wordt er maar niet wijzer van :S
De tip die ze gaf had ik al uit en te na bekeken daar maar daar werd ik alleen wijzer van dat het ding waar ik naar op zoek ben de 'handleiding behorende bij de bromfietsrollentestbank' heet en die is daar niet te vinden en daarom mailde ik ze juist.

Ik had die gisteren al bij verkeerenwaterstaat.nl opgevraagd (dankzij jouw tip hea Wink )

Verder wacht ik nu nog op een bericht van politie.nl (die ik opnieuw verzocht mij te helpen daar googelen op mijn eigen topic mij niet veel verder bracht Razz) en verkeerenwaterstaat.nl.. Er is nog hoop dus.

En bedankt voor de aai over m'n bolletje, dat had ik wel nodig idd Very Happy

Vanaaf duik ik ff in de wijn, misschien dat dat wat oplevert Smile

HenkR

BerichtGeplaatst: ma 05 mei 2008 14:32    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Van Verkeer en Waterschap hoorde ik dat ze binnen ongeveer 2 werkdagen zouden reageren maar niets van gehoord. Ik heb ze daarna toch maar weer gemaild en kreeg weer zo'n automatisch gegenereerd mailtje dat er binnen ongeveer twee werkdagen zou worden gereageerd. Verder geen nieuws van dat front.. Rolling Eyes

Van politie.nl werd er wel weer gereageerd maar helaas door onduidelijkheid in mijn vraagstelling was er de kans op een verkeerd antwoord. Dat volgde dan ook. Hierop heb ik weer gereageerd met een meer precieze vraag, daarop heb ik nog geen antwoord.
Toch heb ik uit nieuwsgierigheid Dynostar.nl gemaild met het verzoek om die handleiding (die ik overigens niet nodig heb voor de rechtzaak) want die was op hun site niet door mij te vinden, nog geen reactie op gehad overigens..

RE: Handleiding bromfietsrollentestbank‏
Van: XXX XX(XXX.XXX@groningen.politie.nl) namens GRN PB Politie Servicecentrum (politieservicecentrum@groningen.politie.nl)
Verzonden: maandag 28 april 2008 14:38:56

Geachte heer Van Dijk,

In antwoord op uw mail, bericht ik u het volgende.

De politie Groningen gebruikt de rollentestbank van Dynostar.
Op de site www.dynostar.nl kunt een handleiding vinden van
een rollentestbank.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

X.X.XXX

Verzonden: 22 april 2008 21:22
Aan: GRN PB Politie Servicecentrum
Onderwerp: RE: Handleiding bromfietsrollentestbank

Geachte heer X.X.XXXX-XXX, geachte lezer,

Bedankt voor uw reactie.
Via Google kwam ik er niet uit.
De links die u waarschijnlijk kreeg naar het rechtenforum.nl die zijn denk ik naar aanleiding van mijn topic aldaar over dit onderwerp Smile
Op overheid.nl is de handleiding niet te vinden, vandaar mijn vraag.

Mijn vraag aan u blijft daarom staan: Weet u waar ik de inhoud van die handleiding kan vinden? Of kunt u mij een exemplaar toezenden in kopie o.i.d.?

Met vriendelijke groet,

Henk van Dijk

HenkR

BerichtGeplaatst: di 06 mei 2008 18:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Voor de volledigheid hieronder de mail van Verkeer en Waterstaat, nu maar ff het BVOM mailen Very Happy

Geachte heer Van Dijk ,

Wij geven alleen algemene informatie over wet- en regelgeving van de rijksoverheid. Om die reden kunnen wij uw vraag niet beantwoorden. U kunt het beste contact opnemen met het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM). Deze organisatie is wel uitgebreid op de hoogte van de regels en richtlijnen. Onderstaand vindt u de adresgegevens.

Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM)
Postbus 15
3769 ZG Soesterberg
Tel: (0346) 333 310
Fax: (070) 333 320
E-mail: via de website
Internet: www.verkeershandhaving.nl

Het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie is een zelfstandig onderdeel van het Openbaar Ministerie (OM) en adviseert over wet- en regelgeving op verkeersgebied. Ook overlegt het bureau met alle partijen die verkeercontroles uitvoeren en bekijkt ze hoe de wetten en regels op straat effectief te handhaven zijn. Het bureau bepaalt niet hoe die regels eruit zien: net als 'gewone' wetten worden de verkeerswetten vastgesteld door de Eerste en Tweede Kamer.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XXXX XXXXXXXXXX

Publieksvoorlichter Postbus 51 Informatiedienst

--- Original Message ---
From: Henk <henktwee@home.nl>
Received: 4/24/08 9:56:02 AM CEST
To: venwinfo@postbus51.nl
Subject: handleiding bromfietsrollenrtestbank de 'Sneep'

Geachte lezer,

Aangezien er onduidelijkheid bestaat over hoe er met de bromfietsrollentestbank 'Sneep' gemeten dient worden, verzoek ik u vriendelijk om een exemplaar van de handleiding van voornoemde rollentestbank.

Met vriendelijke groet,

Henk van Dijk

HenkR

BerichtGeplaatst: do 08 mei 2008 16:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Als eerste de reactie van Dynostar op mijn verzoek om toezending van de handleiding van de bromfietsrollentestbank 'Dynostar' die ik volgens de politie Groningen op de website van Dynostar kon vinden maar die ik daar niet kon vinden.

Van: XXXX XXXX <XXXX XXXX@dynostar.com>
Aan: Henk <henktwee@home.nl>
Onderwerp: RE: bromfietsrollentestbank
Datum: Thu, 8 May 2008 12:33:37 +0200

Geachte heer van Dijk,
Handleidingen zijn niet vrij beschikbaar op onze website.

Als u mij de gegevens van uw korps en serienummers van uw bankje toe kunt mailen dan kunnen wij u e.a. toesturen per E-mail.
Met vriendelijke groeten,

Dynostar

From: Henk [mailto:henktwee@home.nl]
Sent: woensdag 30 april 2008 15:27
To: Info Dynostar
Subject: bromfietsrollentestbank

Geachte lezer,

Ik ben op zoek naar de handleiding van de bromfietsrollentestbank die de politie gebruikt. Het gaat mij om de informatie over hoe de meting verricht dient te worden.
Deze vraag stelde ik aan de politie Groningen en zij mailden mij terug dat ik die info op jullie site kon vinden maar ik kan het niet vinden.
Kunnen jullie mij op weg helpen / een link geven / die info toezenden (per mail) ?

Met vriendelijke groet,

Henk van Dijk

Dáár kwam ik dus niets verder mee; alle drie de reacties van de politie Groningen niet.. ze lijken een serieus antwoord te geven maar ze geven uiteindelijk niets...

Op mijn mail aan de politie Groningen waarin ik tenslotte verzocht om informatie over de bromfietsrollentestbank 'Sneep' reageerde de politie Groningen uiteindelijk als volgt:

Van: XXXXXXXX,X (XXXX) (XXXXXX.XXXXXXXX@groningen.politie.nl)
Gemiddeld risicoDeze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Markeren als onveilig
Verzonden: dinsdag 6 mei 2008 11:34:18

Geachte heer,

Helaas kan ik u niet helpen aan de handleiding van de rollentestbank Sneep. De regiopolitie Groningen meet vanaf 1 januari 2007 uitsluitend met de rollentestbank van Dynostar.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

XXXX XXXXXXXX

projectmedewerker

afdeling Centrale Verkeerstaken

Divisie Regionale Executieve Taken

Postbus 588

9700 AN Groningen

Mijn laatste kans is dus de reactie van het BVOM..

ff afwachten dus maar Cool

HenkR

BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 18:53    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nja toch maar even een update voor de vol-ledigheid.

Er is nu duidelijkheid iig.

BVOM mailde terug:

[#278934] bromfietsrollentestbank Sneep‏
Van: vragen@verkeershandhaving.nl
Verzonden: vrijdag 4 juli 2008 12:27:20

Geachte heer Van Dijk,

Bedankt voor uw vraag.

Allereerst wil ik u meedelen dat uit ons systeem niet blijkt dat wij medio mei jl. reeds eerder uw vraag zouden hebben ontvangen.

Het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM) beschikt niet over een handleiding, behorende bij de bromfietsrollentestbank \'Sneep\'. U zult zich hiervoor moeten wenden tot de lokale politie.

Verder kunt u over het onderwerp \'rollentestbank\' en \'maximum constructiesnelheid brom- en snorfietsen\'het een en ander teruglezen op onze website www.verkeershandhaving.nl of de website van het openbaar ministerie www.om.nl.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie
Xxxxxx Xxxxxx - medewerker helpdesk

Dus ik ben afhankelijk van de politie Groningen die mij al vanaf 21 april j.l. aan het lijntje houdt.. Maar daar is sinds kort verandering in gekomen!
Er is duidelijkheid van de zijde van de politie Groningen! :

RE: Handleiding bromfietsrollentestbank afz.Henk v Dijk‏
Van: Xxxxxxxx, X (Xxxx) (xxx.xxxxxx@groningen.politie.nl) namens Xxxxx, X. (Xxxxxx) (xxxxx.xxxxx@groningen.politie.nl)
Verzonden: donderdag 10 juli 2008 9:08:39

Geachte meneer Van Dijk,
Het spijt mij u te moeten mededelen dat wij u hier verder niet behulpzaam mee zullen zijn. Wat wij hebben hebt u van ons gekregen en daar houdt het voor ons mee op. Ik wens u sterkte met uw rechtzaak. Met vriendelijke groeten,

Xxxx Xxxxxxxx
afdeling Juridische Zaken
kamer 3.061
tel: 5874186
fax: 5874029
email: xxxx.xxxxx@groningen.politie.nl
Verzonden: woensdag 9 juli 2008 13:09
Aan: Xxxxxx, X. (Xxxxxx)
Onderwerp: RE: Handleiding bromfietsrollentestbank afz.Henk v Dijk

Geachte mevrouw Xxxxxxx,

Bedankt voor uw moeite tot nu toe.
Alle overheidsorganen die er maar iets mee te maken kunnen hebben en die ik heb aangeschreven, verwijzen naar de politie omdat de politie de enige instantie is die over de genoemde handleiding beschikt of beschikken kan. Sneep zelf meldt hetzelfde. Ik kan dus enkel bij u terecht.
Aangezien ik de handleiding nodig heb om mij te kunnen verdedigen bij het Gerechtshof in Leeuwarden verzoek ik u nogmaals om mij de handleiding van de rollentestbank 'Sneep' -al dan niet in kopie- te doen toekomen. Ik heb hem nodig om mijn zaak goed te kunnen voorbereiden.
Voor de goede orde wijs ik u erop dat ik mijn eerste verzoek aan u deed op 21 april j.l..

Nu de zitting nadert, zou ik u willen verzoeken mij op korte termijn een exemplaar te verstrekken.

Met vriendelijke groet,

Henk van Dijk

----------------------------------------
> Subject: RE: Handleiding bromfietsrollentestbank afz.Henk v Dijk
> Date: Wed, 9 Jul 2008 11:52:24 +0200
> From: xxxxx.xxxxx@groningen.politie.nl
> To: henk_koffie@hotmail.com
>
> Geachte heer Van Dijk,
> Mijn collega mevr. Xxxxxx is met vakantie, daarom zend ik u een antwoord op uw verzoek. Zoals u zelf stelt was in het verleden de Sneep rollenbank in gebruik bij de politie. Na interne navraag kon men mij geen exemplaar van de handleiding ter beschikking stellen. Nu we zelf geen exemplaar voorhanden hebben zal ik er, zoals u wellicht zult begrijpen, geen energie in steken om het bedrijf Sneep te benaderen om wel aan u een exemplaar van de handleiding van de rollentestbank te verstrekken. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
>
> Xxxx Xxxxxxx
> afdeling Juridische Zaken
> kamer 3.061
> tel: 5874186
> fax: 5874029
> email: xxxx.xxxxxx@groningen.politie.nl
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: Oma Henk [mailto:henk_koffie@hotmail.com]
> Verzonden: donderdag 26 juni 2008 13:06
> Aan: Xxxxxx, X. (Xxxxxx)
> Onderwerp: FW: Handleiding bromfietsrollentestbank afz.Henk v Dijk
>
>
> Geachte mevrouw Xxxxx,
>
> Onderstaande mail stuurde ik u op 26 mei j.l..
> Een reactie heb ik er nog niet op mogen ontvangen.
> Heeft u al nieuws voor mij?
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Henk van Dijk

Naar aanleiding van deze laatste mail heb ik ze teruggemaild met hetzelfde verzoek maar nu met een beroep op de Wet Openbaarheid van Bestuur.
Nu maar hopen dat dat wat uithaalt...
De tijd dringt namelijk want de zitting van het Hof Leeuwarden is al op 22 augustus a.s..

Als probeersel (indachtig het recht op het goed kunnen voorbereiden van je strafzaak) heb ik ook de griffie (weet ik niet eens zeker, was via de contactfunctie van het Hof op hun site) van het Hof Leeuwarden verzocht of ze de vraag om de betreffende handleiding konden neerleggen bij de Advocaat Generaal die zou proberen dezelfde handleiding te scoren bij het Politie Verkeersinstituut....

Ik zie het somber in.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds