|
Auteur |
Bericht |
geetje
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 12 apr 2008 10:30 Onderwerp: verantwoordelijkheden opdrachtbevestiging |
|
|
Ik heb jaren geleden een opdrachtbevestiging getekend. Uiteraard staat mijn naam erboven. Nu is deze opdrachtbevestiging toendertijd mede ondertekend door een persoon waar ik geen enkele juridische verbintenis mee hebt. De reden van mede ondertekening was op dat moment op emotionele gronden. De naam van medeondertekenaar staat op geen enkele wijze in de opdrachtbevestiging.
De mede ondertekenaar wilde destijds het "project" financieren, en heeft dat ook gedeeltelijk gedaan, maar heeft zich teruggetrokken.
Zijn beide ondertekenaars verantwoordelijk voor deze opdrachtbevestiging of is slechts de persoon vernoemd in de kop van de opdrachtbevestiging verantwoordelijk? |
|
|
|
 |
Mrtn
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 98
|
Geplaatst: ma 14 apr 2008 15:15 Onderwerp: |
|
|
Ik zou zeggen beide personen hoofdelijk en voor het geheel. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 15 apr 2008 23:04 Onderwerp: |
|
|
Ik zou zeggen (op grond van de "feiten") alleen Geetje. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 15 apr 2008 23:52 Onderwerp: |
|
|
Ik denk ook alleen Geetje. Al hangt het m.i. wel af van hoe alles er op papier precies uitziet.
Hoofdelijke verbondenheid lijkt mij niet heel waarschijnlijk gezien art. 6:6 BW. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|