lorenzo12
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 08 mrt 2008 18:07 Onderwerp: Erkennen ongeboren vrucht + hoofdadres kind |
|
|
Ik had een getrouwde vriendin uit Polen, zij was bezig met een scheiding en heeft 4 maanden met mij samengewoont in Nederland, toen zij zwanger was geworden van mij kreeg zij van haar fam te horen dat zij alles zou verliezen als zij hier bleef. zij slikte voor zij hier kwam anti derpresia en iets tegen paranoide, zij was toen gestopt en mogelijk is zij door de bedreigingen, het niet nemen van de medicijnen en de hormonen terug gegaan naar Polen.
Ik heb haar naar 1 week opgezocht en wij hadden telefonisch contact, alles leek goed te komen tot het laatste telefoontje waarin zij zei, ik blijf bij mijn man en wil dat hij de vader gaat worden van het kind, ik zal wel jouw naam op de geboorte akte laten zetten (nu weet ik dat dit niet mogelijk is)
maar wat kan ik doen om het kind te erkennen en te proberen dat ik het kind mag groot brengen, zij rookt en drinkt wodka tijdens de zwagerschap, zij is verkracht door haar man, zij is mishandeld door haar moeder, zij is geestelijk niet helemaal in orde, dit alles kan ik bewijzen maar waar moet ik zijn, in Nederland of in Polen en heb ik wel kans omdat zij nog getrouwd is, ze geeft wel toe dat ik de vader ben.
de baby word rond 08-08-2008 geboren en ik weet ook niet hoelang normaal een rechtzaak duurd over de erkenning en dan de rest nog.
Hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt |
|