vlijtigliesje
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 25 feb 2008 16:15 Onderwerp: berekening loon/uitkering ziektewet |
|
|
Ik werk bij een groot concern met allemaal vestigingen. De manager is verantwoordelijk voor de aanlevering van mijn gegevens voor de berekening van mijn salaris. Afgelopen jaar (2007) is de aanlevering van die gegevens al 2x mis gegeaan, daarnaast er ook 2 keer vervanging van de manager geweest. Met de laatste manager heb ik een hele slechte verstandhouding en daarbij heb ik er haar ook nog eens op moeten wijzen, dat haar berekening van mijn salaris niet klopte. Dat heeft ze me niet echt in dank afgenomen. Telkens werd er aan mijn salaris gesleuteld, waardoor ik uiteindelijk het overzicht ben verloren.De loonstroken van de afgelopen maanden kloppen dus ook niet. Sinds enige maanden zit ik in de ziektewet en klopt mijn salaris WEER niet. Hoe het precies inelkaar zit weet ik niet, maar om daar achter te komen moet ik OF naar de manager OF naar de loonadministratie (die terug verwijst naar mijn manager) OF het zelf uitrekenen. Het ZELF uitrekenen lukt mij niet. Het juridisch loket doet dit niet vanwege de ingewikkelde structuur en verwijst mij naar juridische bijstand. Heeft iemand een tip hoe ik, zonder mijn manager nog meer op stang te jagen, aan de juiste gegevens kom? Ik ben geen lid van een vakbond en heb zelf niet de financiele middelen om hulp in te huren waar ik voor moet betalen.
alvast bedankt voor de moeite!
Liesje |
|