|
Auteur |
Bericht |
frankboelens
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 28 feb 2008 11:54 Onderwerp: Verhuizen echter de weg ligt open !! |
|
|
Geachte mijnheer / mevrouw,
Al jaren heeft de gemeente waarin ik woon de gedachte om de riolering te vervangen en tevens het wegdek te vervangen in de straat waar ik woon en de omliggende straten.
In oktober 2007 is er een informatie avond geweest voor deze plannen omdat zij na oktober zouden starten hiermee. Echter deze datum was ik verhinderd doordat ik op vakantie was.
Het gehele plan zouden stuk per stuk gaan uitvoeren. Vorige week begonnen ze ineens aan het stuk bij mij voor de deur . Ter nauwernood kon ik nog net mijn auto van mijn eigen parkeerplaats halen en buiten de werkzaam heden gaan zetten. Dit aangezien heel het wegdek is verwijderd nu en het wegdek momenteel helemaal is uitgegraven voor de nieuwe riolering te leggen.
Nu heb ik al een half jaar gepland staan dat ik in de 2e week van maart ga verhuizen echter de verhuiswagen kan niet tot hier komen , wat in zou houden dat ik met elke doos eerst 400 meter moet gaan lopen.
De gemeente beweerd dat ik beter op had moeten letten want:
er was een informatie avond geweest, en het had ik het gemeentelijke krantje gestaan ( ik heb een NEE / NEE sticker op de brievenbus ).
Is het niet de taak van de gemeente om dit ook nog eens schriftelijk te melden wanneer iets van start gaat en hoe lang zoiets gaat duren??
Maar vooral wat kan ik gaan ondernemen om de verhuizing toch goed te laten verlopen.
Alvast bedankt |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: do 28 feb 2008 12:20 Onderwerp: Re: Verhuizen echter de weg ligt open !! |
|
|
frankboelens schreef: | Is het niet de taak van de gemeente om dit ook nog eens schriftelijk te melden wanneer iets van start gaat en hoe lang zoiets gaat duren?? |
Zou netjes zijn geweest, maar ja, je wist dat het opbreken op handen was en je had zelf navraag kunnen doen. Omdat je ook wist dat je ging verhuizen had je navraag moeten doen. Met andere woorden, ik zie hier geen aansprakelijkheid van de gemeente voor schade die je nu eventueel lijdt.
Quote: | Maar vooral wat kan ik gaan ondernemen om de verhuizing toch goed te laten verlopen. |
Daar kunnen wij je niet mee helpen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|