|
|
| Auteur |
Bericht |
jacq
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 454
|
Geplaatst: vr 02 mei 2008 19:27 Onderwerp: |
|
|
| bona fides schreef: | | Precies, maar dat dit zo is zit dus (als ik het goed begrijp) verborgen in de tweede zin van art. 46 lid 3 Woningwet. Zonder die zin zorgt een bouwvergunning er slechts voor dat je niet in strijd handelt met het verbod om zonder bouwvergunning te bouwen. Daarnaast maakt die 2e zin duidelijk dat je in aanmerking kunt komen voor planschadevergoeding. |
klopt, mits je aan de vereiste voldoet, maar dat schreef je al in een eerder bericht. (voorzienbaarheid ed.)
groet,
jacq |
|
|
|
|
 |
Alma Mater
Leeftijd: 73 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: za 03 mei 2008 13:49 Onderwerp: |
|
|
Nog even een vraag mijn buurman bouwt voor 99 procent zeker binnen de afstand van 2 meter van de erfgrens.
Ik heb het kadaster inmiddels al opdracht gegeven om de erfgrens uit te zetten, afspraak voor datum moet nog gemaakt worden.
Aan mijn buurman is meer dan eens duidelijk mondeling te verstaan gegeven dat ik nooit accoord zal gaan met het overschrijden van de regels. Moet ik dit ook nog schriftelijk kenbaar maken of volstaat dit voorlopig vooruitlopend natuurlijk op mijn voornemen om zo snel mogelijk contact op te nemen met een goede advocaat die mijn belangen wel naar behoren zal willen verdedigen.
Overigens leg ik een en ander wel vast in de vorm van foto's. _________________ CAVE CANEM |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: za 03 mei 2008 15:45 Onderwerp: |
|
|
Mondeling lijkt mij voldoende, maar schriftelijk kan geen kwaad. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
|
|