|
Auteur |
Bericht |
hellmunts
Leeftijd: 75 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 31 jan 2008 23:20 Onderwerp: gerechtelijk invorderbare schuld |
|
|
Twee personen hebben vijf en een half jaar samengeleefd. Ieder had een inkomen. Geen afspraken over verdeling van gezamenlijke kosten. Geen samenlevingsovereenkomst, gewoon samen in een woning. De een besteedde meer dan de ander aan gezamenlijke kosten. Ieder betaalde zijn eigen persoonlijke uitgaven.
Na het uit elkaar gaan dient de een, die zegt meer aan gezamenlijke kosten gedurende het samenwonen betaald te hebben, bij de ander een lijst in met uitgaven waarvan deze stelt dat die voor gezamenlijk gebruik waren. Eten en drinken, wooncomfort, reiskosten, etc. En wil geld zien.
Vraag:
Heeft de een nu een vordering op de ander en verjaart die vordering |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 01 feb 2008 0:09 Onderwerp: |
|
|
Hellmunts, dit is een concrete vraag en ik hoop voor je dat het rechtenforum je kan helpen. Even op je profiel geklikt te hebben, wil ik je adviseren niet te lang zelf met recht te blijven knutselen. Als je vraag deel uit maakt van een “probleem”, schets dan even het hele “probleem”. Het lijkt me dat het rechtenforum hier beter mee overweg kan. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
|