|
Auteur |
Bericht |
Nardo
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 20 feb 2008 18:06 Onderwerp: Voorlopige lening als voorschot uit boedelscheiding |
|
|
Als ik zonder werk, uit huis vertrek kan ik dan een lening afsluiten als voorschot op de echtscheiding. In bezit van een huis met behoorlijke overwaarde.
Of is het mogelijk een voorschot te krijgen om van te leven op een toekomstige alimimentatieverplichting.
Ik zal binnen enkele maanden gaan maar moet wel weten waar ik even van kan leven ( met 3 kinderen).
Nardientje |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: wo 20 feb 2008 19:51 Onderwerp: |
|
|
'k Zou eens met de bank gaan praten wat je mogelijkheden zijn, als je al je inkomensgegevens e.d. meeneemt kunnen zij daar het beste een inschatting van maken... _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: do 21 feb 2008 10:48 Onderwerp: |
|
|
je kunt voorlopige voorzieningen bij de rechtbank verzoeken, waarbij je kinder/partneralimentatie vraagt (en ook voorlopig verblijf van de kinderen bij jou, voorlopig gebruik van de woning). neem even contact op met het juridisch loket voor gratis juridisch advies en doorverwijzing, 0900-8020 (lokaal tarief). |
|
|
|
 |
|