|
Auteur |
Bericht |
hschut
Leeftijd: 75 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 28 jan 2008 16:58 Onderwerp: salarisvordering |
|
|
Ik kreeg iemand op bezoek die in 2005 2 dagen heeft ingevallen op een basisschool eind juni. en na 2 maanden werd destijds verteld dat het niet meer betaald werd aangezien ze te laat was.
Kan ze nu alsnog dit bedrag claimen? Zo ja hoe kan ze dit het beste aanpakken? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 28 jan 2008 17:05 Onderwerp: |
|
|
Aangetekende brief naar het schoolhoofd en een kopie naar de burgemeester van de gemeente die die school financiert. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
hschut
Leeftijd: 75 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 28 jan 2008 18:36 Onderwerp: schoolhoofd |
|
|
bona fides schreef: | Aangetekende brief naar het schoolhoofd en een kopie naar de burgemeester van de gemeente die die school financiert. |
het schoolhoofd is inmiddels ontslagen en is nu leerkracht op een andere school. Ze is vanmiddag op mijn aanraden naar de administratie gegaan en ze deden moeilijk omdat de toenmalige directeur dus niet meer daar werkt.
Is het niet beter om het naar de stichting te sturen waaronder de school valt? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 28 jan 2008 19:10 Onderwerp: |
|
|
Ja, dat kan ook. Maar een kopie aan de instantie waaraan de school verantwoording schuldig is, lijkt mij dus ook geen slecht idee (is dat eigenlijk de gemeente of het ministerie van OCW?). Het is echt van de gekke dat een school zo probeert onder betaling uit te komen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|