|
Auteur |
Bericht |
Eecky
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 23 aug 2008 14:02 Onderwerp: Omgangsrecht door ex-vriendin |
|
|
Samen met mijn ex-vriendin hebben we een zoontje van 8 jaar die door de jeugdrechtbank toegewezen werd aan mezelf.
Ondertussen verhuisde ze naar Spanje en diende verzoek in hoger beroep (hof van beroep te gent) in tegen de uitspraak in eerste instantie.
De eerste uitspraak werd geschorst maar mijn zoon moet wel bij mij blijven wonen en zij krijgt omgansrecht op bepaalde tijdstippen bepaald door de rechter en in belgië.
Ze had vermeld dat ze in belgië ging verblijven tussen 25 juni en 2 juli en van 11 augustus tot 29 augustus. De rechter vroeg als ik akkoord was dat mijn zoon in die tijd met zijn moeder zou verblijven. Waar ik ook geen bezwaar tegen had.
Achteraf hoorde ik van mijn zoon dat mijn ex al na 2 dagen terug vertrokken was en hij de rest van de dagen bij zijn grootmoeder (haar moeder) verbleven had.
Onderdtussen heb ik ook vernomen dat ze nu ook vroeger zal vertrekken (morgen zondag) en hij de rest van de week terug bij die grootmoeder zal verblijven.
Nu werd er wel geen regeling getroffen met de grootouders en was er ook geen verzoek van hun kant.
Nu mijn vraag is dus als ik mijn zoon mag/kan/moet gaan ophalen bij de grootmoeder gezien hij ergens verblijft wat ze niet opgegeven heeft, ze de periode niet respecteerd en mij hiervan ook niet op de hoogte bracht.
Ze was dus wel verplicht om op voorhand het verblijfsadres op te geven.
Alvast bedankt. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 23 aug 2008 14:31 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat je deze vraag beter op www.juridischforum.be kunt stellen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|