|
Auteur |
Bericht |
mackenzie1235
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 24 jan 2008 3:48 Onderwerp: huurrecht |
|
|
Hallo allemaal, ik had een vraagje mbt huurrecht. Mijn hospita zegt de hele tijd dat ik haar 's nachts wakker maak doordat ik geluiden maak. Het huis is nogal gehorig en zij hoort dus alles. Dit valt allemaal naar mijn weten gruwelijk mee en vannacht weet ik in ieder geval zeker dat ik uberhaupt geen geluid heb gemaakt, maar toch wil ze mij er nu uit zetten. Hoeveel grond heeft zij volgens het huurrecht om op te staan? Ik woon nu al bijna anderhalf jaar als onderhuurder bij haar, eerst hoorde ze bijna nooit iets, maar de laatste tijd zeikt ze al als ik alleen al een scheet laat. Kan zij mij hiervoor uit haar huis zetten en zo ja binnen hoeveeltijd moet ik het huis dan ook daadwerkelijk verlaten...Alvast bedankt voor jullie hulp!
gr. mackenzie |
|
|
|
 |
mackenzie1235
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 24 jan 2008 18:20 Onderwerp: |
|
|
Heeft niemand hier een antwoord op?
gr. mackenzie |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 24 jan 2008 18:41 Onderwerp: |
|
|
Kijk hier eens. En vul 'hospita huur' eens in bij google.
Overlast moet wel worden bewezen. Door het laten van een scheet veroorzaak je geen overlast. Scheten laten is normaal woongedrag.  _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 24 jan 2008 19:40 Onderwerp: |
|
|
Na meer dan 9 maanden van hospitahuur geniet je huurbescherming. De hospita kan de huurovk slechts met tussenkomst van de rechter beëindigen en zelfs dat kan slechts op een beperkt aantal gronden. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|