|
Auteur |
Bericht |
liis
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HHs
|
Geplaatst: ma 14 jan 2008 20:57 Onderwerp: Competenties v/e Officier van Justitie.. |
|
|
Kan iemand mij misschien met het volgende helpen
Welke competenties heeft een Officier van Justitie nodig om zijn functie uit te oefenen? |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 14 jan 2008 22:35 Onderwerp: |
|
|
Bijvoorbeeld conceptuele flexibiliteit. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 14 jan 2008 22:37 Onderwerp: |
|
|
Ik ben bang dat je met dit antwoord in de goede richting zit.  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
JetKroket
|
Geplaatst: ma 14 jan 2008 22:46 Onderwerp: |
|
|
Misschien de tijd wat vooruit. 'Ook het justitieapparaat zelf werkt aan deskundigheidsbevordering. Met het organiseren van tegenspraak en het bedenken van alternatieve scenario's is een voorzichtig begin gemaakt', aldus rechtspsycholoog Eric Rassin in Waarom ik altijd gelijk heb. Over tunnelvisie. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 14 jan 2008 23:35 Onderwerp: |
|
|
Die link is ook leuk als je een sollicitatiebrief moet schrijven  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
liis
|
Geplaatst: wo 16 jan 2008 14:59 Onderwerp: |
|
|
Bedankt!
Nog meer competenties..? |
|
|
|
 |
JetKroket
|
Geplaatst: wo 16 jan 2008 20:23 Onderwerp: |
|
|
Er moet een competentieprofiel voor een OvJ bestaan. Misschien kan het ministerie je daaraan helpen.
Quote: | De rechterlijke macht (zowel zittend als staand) werkt al veel langer met een competentieprofiel. |
bron _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
liis
|
Geplaatst: do 17 jan 2008 22:23 Onderwerp: |
|
|
@ JetKroket: Daar ga ik even achteraan. Bedankt voor de informatie  |