|
Auteur |
Bericht |
markwoning
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 31 okt 2007 10:04 Onderwerp: |
|
|
ik heb het mezelf wel heel moeilijk gemaakt zeg! Wat zijn jullie toch zulke slimme mensen, ik kan jullie op niets tegenspreken...
Ik mag volgens mijn contract wel bij andere uitzendbureau's aan de slag als ik me maar niet bezighoud met de grafische branche. Ik zal ook op zoek gaan naar een andere baan, want de nieuwe directeur is mij per e-mail aan het treiteren. In mijn contract staan de werkzaamheden vermeld van een intercedente, in praktijk doe ik de werkzaamheden van een vestigingsmanager
Ik zal maar op zoek gaan naar een bureau die zich bezighoudt met het uitzenden van multimedia-mensen. Of hoort dat tegenwoordig ook tot het grafische? |
|
|
|
 |
annemiekewp
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 595
|
Geplaatst: wo 31 okt 2007 12:32 Onderwerp: |
|
|
markwoning schreef: | ik heb het mezelf wel heel moeilijk gemaakt zeg! Wat zijn jullie toch zulke slimme mensen, ik kan jullie op niets tegenspreken... | voor ons allen! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 31 okt 2007 22:02 Onderwerp: |
|
|
Hoezo heb jij het jezelf moeilijk gemaakt? Daar kun je toch niets aan doen dat het loopt zoals het nu loopt? Dat is alleen maar jammer.
Maar je hebt nu alvast een mooi onderhandelpuntje voor je volgende contract te pakken  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|