|
Auteur |
Bericht |
Bloempje
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 28 sep 2007 16:24 Onderwerp: HELP: Koopwoning, raad gevraagd ivm partner! |
|
|
Ik heb op dit moment een koopwoning samen met mijn partner hij is mede eigenaar ( ook al heb ik alles gefinancieerd, heel dom van mij, maar daar is het nu te laat voor! ).
Nu zitten we in een scheiding en ik gewoon dat app verkopen, stel dat hij niet mee wil werken ( wat ik zeker verwacht omdat hij nergens heen kan! ) kan ik dan van hem eisen dat hij mij uitkoopt? ( dit zal hem ook niet lukken aangezien hij op oproepbasis werkt en geen contract heeft, dus geen stabiele inkomen ). Wat zijn er verder voor opties, afstand nemen van de woning van mijn kant en aangeven op geen enkele manier meer iets er mee te maken willen hebben?
Zit even met mijn handen in het haar! Hij weet dat hij mede eigenaar is en wil mij op deze manier het leven zuur maken, hij werkt bijna nooit, en teert wat op kosten nu! |
|
|
|
 |
PcDealer
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 28 sep 2007 16:42 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat je hem zult moeten uitkopen als jij het huis wil behouden. Als hij het wil (en kan betalen) moet hij juo uit kopen.
IANAL |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 28 sep 2007 16:45 Onderwerp: |
|
|
Eén draad is genoeg. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Bloempje
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 28 sep 2007 19:18 Onderwerp: |
|
|
Bona fides: Wablief?
Maar kan ik hem verplichten mij uit te kopen als hij het huis niet wil verkopen? |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 28 sep 2007 19:23 Onderwerp: |
|
|
Eén 'draad' wil zeggen één 'topic'.
Je hebt ook geplaatst met als titel 'koopwoning, scheiding, gemeenschap van goederen'. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
|