|
Auteur |
Bericht |
Loesah
Leeftijd: 124 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: ma 10 sep 2007 11:49 Onderwerp: Heb ik recht op iets? |
|
|
2 weken geleden:HP, het bedrijf waarbij ik garantie heb op een product dat defect is, en het in deze over gaat heeft een aantal maal verkeerde informatie verstrekt evenals UPS, het bedrijf dat bij mij een product op zou komen ophalen.
Daarnaast zijn ze tot 3 keer toe hun afspraken niet nagekomen en heb ik tot 3 keer toe een hele dag thuis moeten zitten. Plus dadelijk een 4de dag omdat ze dan dus wel zouden moeten komen.
Inmiddels heb ik een klacht in gedient en word er contact met mij opgenomen om tot een oplossing te komen.
Inmiddels:
28 Augustus 2007 zijn ze de laptop op komen halen. Dit niet gehaal volgens afspraak omdat de chauffeur geen doos bij zich had zoals afgesproken was.
Vandaag (bijna 2 weken later) heb ik voor de zekerheid naar HP gebeld omdat ik er zeker van wilde zijn dat de laptop aangekomen is. Dit was het geval en wel op 6-09-2007, afgelopen donderdag dus. Als reden werd mij vertelt dat de laptop bij UPS gestaan heeft en dus pas donderdag afgeleverd was. En dat hun hier niks aan kunnen doen en de normale procedure dus gewoon doorgaat.
Hierop heb ik het tracking nummer wat ik van UPS gekregen heb nagekeken en blijkt dat HP de laptop al op 29-08 ontvangen heeft (en daarvoor getekent schijnbaar). HP heeft dus gelogen over het feit dat ze de laptop pas laat ontvangen hebben en de fout ligt dus bij hun.
En dat het nog wel 3 weken kan duren voor ik het apparaat terug kan verwachten.
Inmiddels zit ik al bijna 3 weken zonder laptop (omdat ik ook al een week met een defecte laptop heb moeten wachten tot hij opgehaald werd) en daar komen nog eens 3 weken bij. Daarbij zit ik dus 6 weken zonder laptop terwijl mij bevestigd is dat dit 2 weken zou duren.
Heb ik in dit geval recht op iets?
alvast bedankt voor de antwoorden! |
|
|
|
 |
PcDealer
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: vr 28 sep 2007 11:46 Onderwerp: |
|
|
Wat pcdealer zegt. |
|
|
|
 |
|