|
Auteur |
Bericht |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 20 sep 2007 19:28 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor je reactie. Wij vinden het heel leuk te horen hoe iets is afgelopen.
Wist je dat varkens hele slimme dieren zijn? Probeer ze eens uit! _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 20 sep 2007 23:05 Onderwerp: |
|
|
Quote: | 8 uurtjes op een kinderboerderij werken, ben benieuwd... | Dat zou voor mij beslist geen straf zijn. Wel leuk, toch? Hou je d'r dus iets goeds aan over, lijkt me.
En bedankt dat je nog even liet weten hoe het afliep.
Wat ik nog wel zat te denken: wat is dan een officierszitting?? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
msv
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 23 sep 2007 21:48 Onderwerp: |
|
|
JetKroket schreef: | Bedankt voor je reactie. Wij vinden het heel leuk te horen hoe iets is afgelopen.
Wist je dat varkens hele slimme dieren zijn? Probeer ze eens uit! |
Dat varkentje ga ik wel even wassen :p
tikSimone schreef: | Dat zou voor mij beslist geen straf zijn. Wel leuk, toch? Hou je d'r dus iets goeds aan over, lijkt me. |
Idd, ben benieuwd hoe het er aan toe gaat, altijd leuk om iets nieuws mee te maken voor de ervaring.
Quote: | En bedankt dat je nog even liet weten hoe het afliep. |
Ik vind het ook altijd zo irritant als er geen afloop aan het verhaal zit, dus geen probleem, wel het minste wat ik kan doen! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 24 sep 2007 1:17 Onderwerp: |
|
|
Maar ja, wat is nu een officierszitting?? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|