|
Auteur |
Bericht |
MJMTEA
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 16 aug 2007 12:10 Onderwerp: Opzeggen contract bepaalde tijd tijdens reorganisatie |
|
|
Goedemiddag
Ik heb een contract voor bepaalde tijd. De organisatie waar ik voor werk is aan het reorganiseren. Het afgelopen jaar is mij meerdere malen toegezegd dat bij goed functioneren mijn contract verlengd zou worden. Deze toezegging is ook gedaan terwijl de reorganisatie al in gang was gezet. Nou heb ik inmiddels een schrijven waarin bevestigd wordt dat ik goed functioneer maar dat mijn contract niet voortgezet zal worden.
Meerdere collega's zijn aanwezig geweest bij de toezegging en zijn bereid te getuigen.
Wat zijn mijn rechten?
Alvast bedankt voor de reacties. |
|
|
|
 |
Marco Knol
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: di 21 aug 2007 0:10 Onderwerp: |
|
|
Een ww-uitkering. Meer niet.
Altijd bijzonder lullig dit soort zaken, maar zeker in een reorganisatie kun je er met een tijdelijk contract nooit van op aan dat dat verlengd wordt. CWI of kantonrechter ziet je werkgever al aankomen met een ontslagverzoek voor iemand die in vaste dienst is. Dan mag de werkgever gaan uitleggen waarom ie jou heeft aangenomen terwijl er tegelijk mensen met een vaste baan uit moeten. Dat doet ie dus niet. _________________ Gelijk hebben is niet hetzelfde als bewijs hebben. |
|
|
|
 |
|