|
Auteur |
Bericht |
ayla10
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 31 jul 2007 18:30 Onderwerp: wie kan mij helpen of heeft tips |
|
|
wie kan mij helpen.
mijn broer ligt in echtscheiding en het kind voorlopig is naar zijn(ex)vrouw toegewezen
ze beschuldigd ons van allerlei zaken en we maken ons als naaste familie ernstige zorgen over het kind
bij de kinderbeschermig kunnen we niet terecht van wij zijn geen belanghebbende bij de politie kunnen we niet terecht want het is onze zaak niet en bij het amk zeggen ze dat het te dicht in de relatoinele sfeer ligt
ook een advocaat zegt dat het onze zaak niet is
wij zijn aan het vechten voor ons neefje maar we kunnen nergens terecht
wie heeft er tips voor ons |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 31 jul 2007 19:59 Onderwerp: |
|
|
Vervelend.
Ik ben hier helemaal niet in thuis.
Misschien komen jullie hiermee verder. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 31 jul 2007 22:29 Onderwerp: |
|
|
Ik weet niet wat het concreet is waarom jullie je zo'n zorgen maken en dat hoef je hier ook helemaal te melden. Wel kan de goed bedoelde zorg van anderen (jullie dus) iets dat toch al moeilijk ligt vertroebelen. Onderneemt de vader hier geen actie? Die is immers wel belanghebbende. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
ayla10
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 01 aug 2007 11:23 Onderwerp: |
|
|
bedankt voor de reactie's
vader onderneemt ook actie maar het kind heeft een tijdje bij mijn ouders in huis gezeten vandaar dat wij vinden dat het ook onze zaak is geworden
ook vader loopt overal tegen muren op
de eerste uitspraak van de rechter was dat het kind bij vader mocht blijven maar de tweede rechter heeft de eerste uitspraak tegen gesproken en het kind moest naar zijn moeder
moeder zorgt slecht voor het kind en wij als tante en oom en mijn vader en moeder als opa en oma kunnen dus nergens terecht
moeder spant steeds rechtzaken aan en krijgt alles vergoed en mijn broer moet maar steeds zijn advocaat betalen
de kinderbescherming praat alleen met officiele instanties en mijn ex schoonzus verteld allemaal leugens die wij nergens kunnen weerleggen vandaar mijn vraag heeft iemand tips waar wij als naaste terecht kunnen |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 01 aug 2007 14:29 Onderwerp: |
|
|
Gaat het kind al naar school? Stel dan in elk geval even de leerkracht van het kind op de hoogt van wat er speelt (probeer dit heel neutraal te doen!)
Die kan dan een beetje extra opletten. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|