|
Auteur |
Bericht |
jeroenbente
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: vr 29 jun 2007 21:29 Onderwerp: elektronische uitnodiging tot het doen van een aanbod |
|
|
hallo,
kan iemand mij voorbeelden geven uit de rechtspraak waarin de rechter oordeelde dat er sprake is van een elektronische uitnodiging tot het doen van een aanbod. ik zelf kwam niet veel verder op rechtspraak.nl
bij voorbaat dank |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 01 jul 2007 15:32 Onderwerp: |
|
|
Waarom is "elektronisch" van belang? Het lijkt mij puur een kwestie van uitleg (waarbij het natuurlijk van belang kan zijn dat iets op een website of zo geplaatst is, maar waarbij dat niet echt een andere rol speelt dan alle andere omstandigheden die van belang zijn voor een goede uitleg van een verklaring). _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 01 jul 2007 17:08 Onderwerp: |
|
|
Jeroen, bedoel je bijvoorbeeld een aanbieding op internet? Zoals een veiling op EBay? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
jeroenbente
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: zo 01 jul 2007 21:14 Onderwerp: |
|
|
ik bedoel een voorbeeld uit de rechtspraak waar van een uitnodiging tot het doen van een aanbod blijkt (zelf heb ik al hofland/Hennis genoemd)? als dat via een e-bay is dan is dat ook welkom hoeft niet per se elektronisch te zijn maar wel graag!
iig bedankt voor jullie reactie |
|
|
|
 |
|