Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
denise22
|
Geplaatst: ma 04 jun 2007 10:55 Onderwerp: Wijziging stageduur door Zadkine |
|
|
Goedendag beste leden,
Ik post dit bericht naar aanleiding van een schoolovereenkomst die wij 18 mei jl. hebben ontvangen.
Het verhaal:
Ik ben een student die een bol-opleiding Internationale Handel te Zadkine Rotterdam volgt.
Dit is mijn 2de jaar van de intotaal 3jarige opleiding.
Aan het begin van deze opleiding wisten zij mij te vertellen dat wij 1 blok (8 weken) per jaar stage moeten lopen.
Dit heb ik ook tot en met het 2de jaar gedaan.
Nu ga ik het 3de jaar in en wilt de school dat wij 2 dagen per week 1 jaar lang stage gaan lopen.
Dit doordat wij volgens de school te weinig uren maken.
Zij hebben dus besloten naar aanleiding van te weinig uren dat zij de tekort gekomen lesuren omzetten naar stageuren.
Deze nieuwe regeling houdt in dat wij:
1 schooljaar lang 2 dagen per week stage gaan lopen
De overige lesuren die normaal zijn verspreid over 5 dagen worden nu in 3 dagen gevoegd.
Wat zijn de mogelijkheden om dit tegen te gaan? |
|
|
|
 |
annemiekewp
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 595
|
Geplaatst: wo 06 jun 2007 9:33 Onderwerp: |
|
|
allereerst rijst bij mij de vraag of het niet juist zinvol is om meer stage te lopen, daardoor doe je werkervaring op (en dat wordt tegenwoordig vaak gevraagd). vervolgens de vraag of je schriftelijk kunt aantonen dat de indeling van de stage over drie jaren zo zou behoren te zijn als jij omschreven hebt. scholen zijn wettelijk verplicht een x aantal uren (fte's) op jaarbasis onderwijs te verzorgen, vermoedelijk houdt eea daarmee verband. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|