Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
briank
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 01 jun 2007 7:54 Onderwerp: strijd om woning (huur woning) |
|
|
Ok hallo iedereen, ik blijf graag anoniem want ik weet niet wie hier kijken allemaal....
Ik zit met een probleem....sinds 1 week is mijn ex weer terug...
Ik begin eerst mn verhaal:
Ik woon sinds september 2004 officeel in en huurhuisje in zuid holland,
dit huurhuisje is via mijn ex verkregen omdat zij bij woningnet ingeschreven stond.....
Toen wij het contract gingen tekenen waren er echter problemen , ik had het inkomen en zij was student en had niet genoeg inkomen....
Dus wij hebben het beide ondertekend ..ik ook extra met mijn rekening nummer....
Sindsdien heb ik alle huur betaald tot nu aan toe...nooit achterstandengehad etc...
Zij had heel listig de huurtoeslag+ zorgtoeslag op haar naam laten zetten....daar kwam ik achter en er was een flinke ruzie over . wij hebben toen besloten dat zij daarvan de boodschappen betaald etc.
Eigenlijk was het niet eerlijk want ik betaald de huur en heb mijn zorg toeslag maar krijg dat dus niet ..ook de huurtoeslag heb ik nooit gehad...
Ik vond de regeling ok met haar ....tot zij in september ineens voor 9 maanden naar het buitenland verhuisde voor een taal cursus daar... je kan het raden het ging de 1ste week dat ze daar was uit.
Ik heb tot nu toe na die 9 maanden 90% van alle kosten betaald , zij ontving onrechtmatig de zorg+huurtoeslag en betaalde hiervan maar 1 rekening.....en ze hield er ook nog geld aan over!
Ik heb gedurende onze relatie meer dan 80% van onze kosten betaald omdat zij student was.....
Ik vond het goed tot zij raar begon te doen, zij wilde hebben dat ik bij mijn ouders terug ging wonen terwijl het tussen mij en mn ouders niet helemaal lekker loopt.....dus dat is geen optie.
Wij hebben een mondelinge afspraak gemaakt in het begin dat ik het huis uit zou gaan als zij terug zou komen....want ik had het inkomen....
Ik kreeg vanaf september een nieuwe vriendin en daar ging ik steeds meer mee om....ze kwam hier vaak etc.....en ik bij haar
Nu wil mijn ex mij verbieden dat ik mijn vriendin hier in mijn eigen huisje niet meer mag zien....ook wil ze me zo snel mogelijk het huis uit hebben...
Vraag 1:
Maar ja wie staat sterker ?? iemand die bijna altijd alles betaald of iemand die 9 maanden in het buitenland verblijft>???
Vraag 2
Mag mijn ex mijn vriendin de toegang weigeren??
Haar ouders gingen dat laatste juridisch laten onderzoeken...lol echt kinderachtig....
Maar ja ik ben nu klaar met die griet van mij mag ze het huis uit...maar wat kan er juridisch wie staat er sterker?
Ik hoor het !! Bedankt! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 01 jun 2007 9:27 Onderwerp: |
|
|
Brian, 1 keer de vraag stellen is goed, hoor. Het is vrij zinloos om meerdere topics over hetzelfde te openen.
Gelieve de discussie in het eerdere topic te vervolgen. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|