|
Auteur |
Bericht |
henkbas
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: za 26 mei 2007 14:43 Onderwerp: beoordelingsgesprek |
|
|
Een maand geleden heb ik mijn beoordelingsgesprek gehad met de daarbij behorende papieren.
Na het wat stroef lopende gesprek kreeg ik de beoordelingspapieren getekend door mijn manager in mijn postvak en of ik die ook even wou tekenen. Op de laatste pagina was hij echter vergeten om aan te geven hoe mijn overall performance geweest is.
Ik heb hem de papieren dus teruggegeven met het verzoek dit alsnog te doen.
Toen ik de papieren weer terug kreeg zag ik dat hij mij een 'performance as aspected' had gegeven terwijl er in het gesprek naar voren was gekomen dat ik 'meer dan verwachte' werkzaamheden heb gedaan afgelopen jaar.
Ik ben dus terug gegaan naar mijn manager met de mededeling dat ik het niet eens ben met deze beoordeling en toen brak de hel los.
Mijn manager weigert er over te praten of de beoordeling zoals hij was alsnog af te geven (ik dacht beter iets dan niets).
Een lang verhaal maar is mijn werkgever verplicht mij een getekend exemplaar van mijn beoordeling te geven?
P.S. Mijn contract loopt 1 juni af dus ik ben blij dat ik weg kan bij die gast maar ik zou toch wel graag een ondertekend exemplaar van mijn beoordeling willen ontvangen. |
|
|
|
 |
Marco Knol
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: wo 30 mei 2007 1:55 Onderwerp: |
|
|
Moeten we deze post in samenhang met je vraag over sollicitatieverlof lezen?
In dat geval: zie m'n antwoord daar. Ik neem aan dat je geen verlenging krijgt aangeboden. |
|
|
|
 |
mcvg
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): Berichten: 279
|
Geplaatst: wo 30 mei 2007 14:56 Onderwerp: |
|
|
Een getekend exemplaar van je beoordelingsgesprek kun je praktisch gezien niet juridisch afdwingen denk ik
Echter, een beetje bedrijf heeft wel een reglement opgesteld omtrent de gang van zaken bij beoordelingsgesprekken. Hierin zit meestal ook een geschillenregeling. Dit reglement zou je bij P&O op kunnen vragen of bij de ondernemingsraad ligt ook vast wel een kopie. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 30 mei 2007 15:25 Onderwerp: |
|
|
Henkbas heeft nu vast spijt dat hij niet zelf even die beoordeling op het papier heeft gezet ... hihi.... _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|