|
Auteur |
Bericht |
Naturpost
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 20 jul 2007 15:44 Onderwerp: |
|
|
Geachte Naturpostklant
Wij hebben kennis genomen van de verschillende klachten via dit forum. Naturpost betreurt het ten zeerste dat deze klachten zijn ontstaan en doet er alles aan om dit voor u op te lossen.
Om uw klacht zo spoedig mogelijk te kunnen beoordelen, willen we u verzoeken uw klacht te mailen naar vertelhetons@naturpost-online.nl. Wij streven ernaar om binnen twee weken een voor u passende oplossing te vinden.
Vermeld u aub wel uw naam, adresgegevens en klantnummer. Zonder deze gegevens kunnen we uw e-mail niet in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
Naturpost
www.naturpost-online.nl |
|
|
|
 |
tallie
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 28 jul 2007 15:31 Onderwerp: |
|
|
Nou ben benieuwd! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 28 jul 2007 17:45 Onderwerp: |
|
|
Je kunt je afvragen in hoeverre het bovenstaande bericht echt van Naturpost afkomstig is........... _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 03 jan 2008 12:39 Onderwerp: |
|
|
Hee, wat goed dat je dit even plaatst!  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Orange
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: zo 13 jan 2008 15:17 Onderwerp: |
|
|
Waarom sturen ze mij nou nooit ongevraagd van die spullen . |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: zo 13 jan 2008 19:25 Onderwerp: |
|
|
Tja, ik krijg ook nooit wat.
Maar troost voor jou: met een klein beetje moeite kun je toch een hoop gratis (hoewel??? ik geef geen garanties daaromtrent) rotzooi je huis in slepen. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|