Content Syndication
|
|
|
Auteur |
Bericht |
DianneL
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 22 mei 2007 16:00 Onderwerp: |
|
|
Ik ben inderdaad telefonisch benaderd zo rond oktober november vorig jaar. Ook ik zou graag wat slanker willen zijn en had me gek laten maken door de Appelazijn Plus. In februari vond ik het wel erg veel geld worden en heb ik telefonisch opgezegd. Geen probleem. Tot maart natuurlijk, want toen kreeg ik weer een zending. Meteen aan de telefoon gehangen en weer stop laten zetten. Er is mij verteld dat ik het pakket kon terugsturen. Ik wist van de voorwaarden achterop dat het dus niet mogelijk was, maar als het mij telefonisch gevraagd wordt, wie ben ik dan? Ik heb het pakket dus teruggestuurd. en vanaf april ontvang ik nu dus betalingsherinneringen. Ik heb natuurlijk in die tussentijd gebeld en gemaild. Met soms een schriftelijke reactie, maar natuurlijk niet naar mijn wens. Mijn man heeft ook nog contact met ze opgenomen, maar de hoorn werd er gewoon opgegooid! Een alledaagse gebeurtenis... Helaas ben ik het bonnetje van het postkantoor kwijt, waardoor ik dus niet kan bewijzen dat ik het heb teruggestuurd. Ik heb mijn vader ingeschakeld, die is bekend met dit soort geneuzel. Hij gaf me weinig hoop, maar als ik dit zo lees dan denk ik dat ik toch wel weer wat sterker sta. |
|
|
|
 |
tallie
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 22 mei 2007 21:08 Onderwerp: |
|
|
Geachte mevrouw/heer,
Hierbij bevestig ik dat we de toezending vanaf heden stopzetten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Naturpost
Hier ben ik even weer,heb dit dus gisteren als mail van hen terug gekregen.
Had ze dus al een mail geschreven,voordat ik hier natuurlijk ging vragen.
Heb na dat ik deze mail van hen terug heb ontvangen,nog even weer netjes terug gemaild,en er in gezet,of mijn vader dan nog die 4,95 moest betalen,omdat er staat vanaf hedenen ik heb hen netjes gevraagd zoals jij hier had geschreven tik Simone,van of ik het pakje retour moest gaan zenden,want volgens artikel 7 lid 2 van boek 7Bw,dat mijn vader het pakje mag behouden,of dat ze liever hadden of ik het zou terug sturen?
Of ze mij dit nog even willen laten weten?
Heb het met een leesbevestiging verstuurd,wel gelezen maarrrr hierover geen bericht.
Hoop dat het zo wel afgelopen is.
Nou ja ik zie het wel hoor,heb de mails en hun mail bewaard. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 22 mei 2007 21:09 Onderwerp: |
|
|
In jouw geval is het lastig dat je het gegeven dat je hebt opgezegd niet kunt bewijzen.
Idee: toch nog maar even een aangetekende brief sturen waarin je meldt dat je in februari telefonisch hebt opgezegd (en dus daarom niet van plan bent te betalen)etc etc. met vriendelijk doch dringend verzoek geen ongevraagde pakketjes meer te sturen omdat je ze dan conform art. 7:7 lid 2 BW zult behouden, zeker omdat retourzendingen op grond van artikel 5 van de Algemene Voorwaarden van Naturpost niet in ontvangst worden genomen. (Zij nemen namelijk alleen iets aan als het gebrekkig is, maar hoe ze in de praktijk het verschil maken is mij een raadsel).
V.w.b. de opzegging: gek genoeg bepalen de AV daar weinig over. Zie
Quote: | 6. Beëindiging van de overeenkomst
Mocht u de overeenkomst met Naturpost willen beëindigen en geen producten meer willen ontvangen, dan kunt u de eerstkomende zending stopzetten tot 10 (tien) dagen voor de geplande ontvangst van de volgende zending. U ontvangt dan per direct geen productleveringen meer. Mocht u na deze periode van 10 (tien) dagen contact met Naturpost opnemen om uw leveringen stop te zetten, dan zal dat na de eerstvolgend geplande levering zijn. |
Dus telefonisch zou in principe voldoende moeten zijn. Dubbelcheck nog wel even of je correct in die termijn zat. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: di 29 mei 2007 13:11 Onderwerp: |
|
|
DCLP-2007 schreef: | Geacht forum,
Ik heb begin dit jaar een proefpakket aangevraagd van Appelazijntabletten bij Naturpost.
Later (februari) kreeg ik een telefoontje of ik bereid was om de zendingen per 1/2 jaar te ontvangen, dan hoefde ik niet het volle pond te betalen en kreeg ik ook nog eens een extra korting, omdat het via internet was besteld.
Nadta ik begin maart € 64,90 vooruit had betaald, kreeg ik geen zending toegestuurd.
Na diverse telefoontjes van mijn kant kreeg ik te horen van de telefoniste
van Naturpost dat zijn niet verantwoordelijk waren voor de verzending, maar dat IK verantwoordelijk was voor de ontvangst. (rare gedachtengang overigens)
Ik heb toen direct mijn geld door de Postbank laten terugstorten.
Bij navraag bij TPG-post blijkt dat Naturpost allerlei pillen verstuurd in grote enveloppen en hiervoor is geen barcode noodzakelijk, dus TPG-post kan zonder barcode niet nagaan waar de zending is gebleven.
Wel krijg ik iedere maand een aanmaning dat ik het bedrag van € 64,90 moet betalen, telkens verhoogd met € 5,00 boete.
Als ik dan contact opneem en zeg dat ik niets heb ontvangen, krijg ik te horen dat ik "de boel bedonder."
Ik moet aantonen dat de enveloppe nimmer is aangekomen op mijn adres.
Nu krijg ik steeds aanmaningen en dat men een incassobureau op mijn dak zou sturen, met een paar stevige jongens.
Leuk gegeven, ik ben in mijn jeugd jeugdkampioen Thai-boksen geweest, dus stevige jongens lust ik rauw.
Wat moet ik nu doen, teneinde van Naturpost af te komen?
Met vriendelijke groet,
Rob Groeneweg  | NB: afkomstig van Gesloten onderwerp in het Feedback subforum.
DLCP-2007 schreef: | Nadat ik begin maart € 64,90 vooruit had betaald, kreeg ik geen zending toegestuurd.
Na diverse telefoontjes van mijn kant kreeg ik te horen van de telefoniste
van Naturpost dat zij niet verantwoordelijk waren voor de verzending, maar dat IK verantwoordelijk was voor de ontvangst. (rare gedachtengang overigens) | Dit klopt in ieder geval niet (tenminstye als Naturpost alleen per post levert), de partij die kiest voor een bepaalde verzendmethode is verantwoordelijk voor de goede afhandeling van die verzending.1 DLCP-2007 schreef: | Bij navraag bij TPG-post blijkt dat Naturpost allerlei pillen verstuurd in grote enveloppen en hiervoor is geen barcode noodzakelijk, dus TPG-post kan zonder barcode niet nagaan waar de zending is gebleven. | Volledig terzijde, dat een barcode niet noodzakelijk is betekend niet dat deze niet (op instigatie van Naturpost) tóch geplaatst kan worden zodat een klant of Naturpost de (correcte) verzending kan controleren. DLCP-2007 schreef: | Wel krijg ik iedere maand een aanmaning dat ik het bedrag van € 64,90 moet betalen, telkens verhoogd met € 5,00 boete. | Dit is in overeenstemming met Artikel 3, tweede puntje van de Algemene Voorwaarden van Naturpost
DLCP-2007 schreef: | Als ik dan contact opneem en zeg dat ik niets heb ontvangen, krijg ik te horen dat ik "de boel bedonder." | Wie stelt bewijst in het Nederlandse recht. DLCP-2007 schreef: | Ik moet aantonen dat de enveloppe nimmer is aangekomen op mijn adres. | Wie stelt bewijst in het Nederlandse recht. DLCP-2007 schreef: | Nu krijg ik steeds aanmaningen en dat men een incassobureau op mijn dak zou sturen, met een paar stevige jongens. | Dit grenst aan, zo niet is, bedreiging. Als een medewerker van Naturpost dit inderdaad gezegd heeft zou ik dat zéér kwalijk vinden. DLCP-2007 schreef: | Leuk gegeven, ik ben in mijn jeugd jeugdkampioen Thai-boksen geweest, dus stevige jongens lust ik rauw.  | Dat soort dingen zou ik niet zeggen, voor u het weet heeft u meer problemen dan de (beperkte) problemen die u nu heeft. DLCP-2007 schreef: | Wat moet ik nu doen, teneinde van Naturpost af te komen? | Er voor zorgen dat alle communicatie met Naturpost vanaf nu alleen nog maar schriftelijk plaats vind.
Sorry, ik heb momenteel (te) weinig tijd, maar ik denk dat de leden u ongetwijfeld verder kunnen helpen aan de hand van de (summiere) Algemene voorwaarden van Naturpost.
1 Vergelijk de ontvangstheorie voor briefwisselingen ex art. 3:37 BW. _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 29 mei 2007 15:06 Onderwerp: |
|
|
De vragensteller voelt zich niet bedreigd en ik moest er wel om grinniken, eigenlijk.
Maar terug naar de vraag: Rob, ik zou de dingen die Nemine heeft aangegeven samen met de feitelijke gang van zaken even verwerken in een nette brief en die aangetekend naar Naturpost sturen. Desgewenst kun je de brief even posten, zodat de mensen hier je eventueel nog tips kunnen geven.
Wat Nemine schrijft over de 5 Euro extra per maand is overigens niet helemaal waar. Het desbetreffende artikeldeel luidt:
Quote: | Mocht u, na daartoe gemaand te zijn door Naturpost, niet-tijdig of niet-volledig betalen, dan wordt het verschuldigde bedrag met buitengerechtelijke incasso kosten verhoogd. Tevens bent u vanaf dat moment rente verschuldigd (met een minimum van € 5,00, inclusief administratiekosten). |
Dus je rente is minimaal 5 euro. Maar niet elke maand 5 euro. Wat ze dan voor de buitengerechtelijke incassokosten rekenen is duister. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Martine Redacteur
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 485
|
Geplaatst: wo 30 mei 2007 11:31 Onderwerp: Naturpost |
|
|
Met interesse lees ik dit topic. Het toeval wil namelijk dat mijn moeder onlangs een telefoontje kreeg met de mededeling dat ik aan een enquete mee had gedaan en iets had gewonnen. Ze kon vervolgens kiezen uit een aantal producten, waarvan ik er 1 gratis toegezonden zou krijgen, eenmalig en alleen tegen betaling van de verzendkosten. Mams ging ervan uit dat ik idd iets gewonnen had en ging akkoord.
Aangezien ik echter nergens aan had meegedaan en ook niet op een of ander voedingssupplement zat te wachten, googelde ik wat en begon het me te dagen dat Naturpost niet zo'n fijne firma is. Toen het eerste pakketje kwam heb ik het meteen teruggestuurd, vergezeld van een brief en e-mail, met de mededeling dat ik geen klant bij hun wenste te worden en dat ik de verzendkosten (4,95) niet zou voldoen. Niet lang daarna kreeg ik bericht dat men mij als klant had uitgeschreven. Ik moet zeggen dat ik toen erg opgelucht was. Helaas kreeg ik vorige week een aanmaning waarin stond dat ik de verzendkosten van het teruggestuurde pakje moest betalen. Toch maar weer een mailtje sturen dan.
Enigszins beschaamd moet ik zeggen dat ik als juriste de betreffende bepaling uit het BW niet kende. Maar mijn verhaal illustreert dat terugzenden kennelijk ook een optie is om van Naturpost af te komen (althans-voorlopig ).
Mijn buurvrouw- een oudere dame- krijgt ook allemaal Naturpost pakketjes toegezonden waar ze niet om heeft gevraagd.
Ik snap niet dat zulke bedrijven zomaar hun gang kunnen gaan.  |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: wo 30 mei 2007 13:02 Onderwerp: |
|
|
Doe maar aangifte dan. 326 sr lijkt me wel passen. Of wellicht overtreding van de Colportagewet? (heb die wet nog niet helemaal bekeken).
Als een heleboel mensen daar nou eens toe overgaan, dan helpt het misschien wel. Zelfs al leidt het niet tot daadwerkelijke vervolging, het is toch vervelend voor zo'n bedrijf en wellicht dat men zich dan eens achter de oren krabt v.w.b. de "verkoopmethoden". _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Marco Knol
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: do 31 mei 2007 1:13 Onderwerp: |
|
|
Of gewoon strak negeren.
Incassobureau? Stuurt u svp een deurwaarder langs?
Deurwaarder? Kunt u mij svp tonen waar ik akkoord ben gegaan met deze overeenkomst?
Lache. |
|
|
|
 |
M.A.B. Kropman
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 04 jun 2007 13:22 Onderwerp: |
|
|
Ook wij zijn benaderd door Naturpost.
Telefonisch heeft men mijn vrouw gevraagd of ze eenmalig een proefpakket met visolie omega-3 pillen wilde ontvangen, tegen betaling van de verzendkosten. Mijn vrouw heeft doorgevraagd om te weten te komen of het echt eenmalig zou zijn, of dat ze vervolgens aan vervolgzendingen vast zou zitten. Dit werd echter stellig ontkend door de medewerker van Naturpost. Onder die voorwaarde is mijn vrouw akkoord gegaan. 3 weken na ontvangst en betaling van het proefpakket... jawel, de vervolgzending lag in de bus. Deze hebben we samen met de acceptgirokaart retour afzender gestuurd. Retour afzender erop en in de brievenbus van TNT. Met de daarop volgende herinnering hebben we niets gedaan. Nu hebben we een aanmaning in de bus gehad. Ik heb gebeld met Naturpost, kwam er eerst niet door, ze hadden het blijkbaar druk..... Ik heb de telefonische afspraak aangehaald als argument, maar de persoon die me te woord stond had het enkel over de voorwaarden. Ik heb gezegt niet te zullen betalen, zij adviseerde me dat wel te doen. Uiteindelijk heb ik een email verstuurd naar Naturpost, en de tekst van de email tevens schriftelijk (aangetekend en met ontvangstbevestiging) verstuurd. Echter niet naar het adres, maar naar een postbusnummer. Achteraf had ik het misschien beter naar het postadres kunnen sturen, maar dat vond ik pas toen ik op de site van de Kamer van Koophandel het online-klachtenformulier ging invullen.
Dit formulier moet je vervolgens printen en met eventuele bijlagen, zoals de tekst van verzonden emails, opsturen naar de KvK.
Ziezo, dat was mijn verhaal.
Wat zou ik eventueel nog meer kunnen doen ?
met vriendelijke groet aan alle lezers,
marco kropman |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: ma 04 jun 2007 14:25 Onderwerp: |
|
|
Weinig, volgens mij. Eventueel aangifte van oplichting (hierboven al eens genoemd, al kan het best zijn dat de politie gaat grinniken als iemand dat gaat doen, maar goed, daar hoef je je nog weinig van aan te trekken) en in elk geval voortaan nooit meer op zulke aardig klinkende aanbiedingen ingaan (maar ja, dat weet je nu al) _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
M.A.B. Kropman
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 04 jun 2007 14:35 Onderwerp: |
|
|
Aangifte doen bij de politie zou misschien toch geen slecht idee zijn, alleen kun je hiervan geen aangifte doen via internet hier in nijmegen, dan zou je naar het politiebureau moeten.
Bij het invullen van het online-klachtenformulier op de site van de KvK wordt overigens wel gevraagd of er aangifte is gedaan.
groet, marco |
|
|
|
 |
tallie
|
Geplaatst: di 19 jun 2007 17:03 Onderwerp: |
|
|
Nou hier ben ik dan weer!
En ja mijn vader heeft natuurlijk nu een herinnering ontvangen van naturpost van de 4,95 die nog open stond.
En wel te betalen voor 26 juni as.
Terwijl ze mij 21 mei jl een mail hebben terug gestuurd dat de alles was gestopt gezet vanaf heden.
Wat moet ik nu doen?
Gewoon laten of weer stappen gaan ondernemen?
groetjes |
|
|
|
 |
ROB2
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 20 jun 2007 19:22 Onderwerp: De klos met Naturpost |
|
|
Sinds enige maanden zijn wij ook aan het klieren met Naturpost, werden telefonisch met een smoesje benaderd, wouden persee een gratis pakketje opsturen, aangegeven liever niet, zeiden dat het geheel gratis was, ook geen administartyiekosten en verzendkosten en geen klant of lid zouden worden!!!!
Zijn er mensen die samen met mij Naturpost willen aanpakken, een soort belangen vereniging gedupeerden Naturpost of zo, kunne we samen een vuist maken tegen Naturpost.
Ze zijn sinds 19 juni zowel per mail als hun internet site niet meer te bereiken, misschien zijn ze wel er vandoor, hebben de argeloze burger genoeg geldt afgetroggelt??? Ga nu een aangetekende brief versturen.
inhoud brief zie hieronder, deze opgesteld na advies van jurist rechtbijstandverzekering.
Naturpost,
Postbus 68,
5060 AB Oisterwijk
A, 19 juni 2007
Betreft: onterechte levering en dreigbrieven, fictief klantnr:755016
Geachte heer/mevrouw,
Na het inwinnen van juridisch advies hoe om te gaan met Naturpost, het volgende:
Enige maanden geleden kregen wij een telefoontje van u, mijn vrouw zou op de huishoudbeurs een enquete hebben ingevuld, naar aanleiding hiervan hadden wij recht op een gratis product van naturpost.
De beste meneer aan de telefoon gaf aan dat het geheel gratis was, dat er geen administratie of verzendkosten aan vast zaten en dat we geen lid of klant zouden worden!!!!
Hij bleef aandringen en ik antwoorde hem dat als hij het echt niet laten kon , dat hij een pakketje kon opsturen, MITS het GEHEEL gratis was en GEEN klant of lidmaatschap aan vast zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ondanks deze toezegging ontvingen wij enige tijd later een pakketje met onduidelijke pillen en een acceptgiro voor de portokosten. Dit was niet volgens de afspraak!!. Het pakketje omgaande geretourneerd en een mailtje gestuurd met het verzoek om alles per direct te stoppen, het ging nu duidelijk om een ongevraagde en ongewenste levering , gezien het feit dat Naturpost zich niet aan de afspraak hielt. Hierop nooit geen antwoord mogen ontvangen, terwijl er wel een leesbevestiging binnen kwam.
Ergens in mei mocht ik een "dreigbrief" van u ontvangen over de portokosten, heb toen wederom diverse mailtjes gestuurd, wederom geen antwoord mogen ontvangen, wederom wel leesbevestiging ontvangen. Telefonisch 2 keer met zeer veel moeite doorgekomen, werdt onbeschoft te woord gestaan, maarja toch maar doorgaan, werd toegezegd dat ik eind van die week bericht zou krijgen dat alles was opgezegd en afgehandeld, dus ook ALLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Echter tot op heden geen taal nog teken van Naturpost mogen ontvangen.
Om deze zaak voor eens en altijd te regelen verzoek ik u mij het bewijs te overhandigen(bandopname of iets dergelijks van het telefoongesprek) waaruit blijkt dat er verzendkosten in rekening gebracht zouden worden. Indien dit voor u niet mogelijk is verzoek ik u dit circus te beëindigen, juridisch gezien heeft u dan geen "poot" meer om op te staan, een incassobureau of zoiets dergelijks heeft dus geen zin.
Mocht ik binnen 5 werkdagen weer geen reactie van u ontvangen, ga ik ervanuit dat u de zaak naar mijner tevredenheid hebt afgerond en beëindigd.
m.vr. gr. |
|
|
|
 |
vani2212
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 23 jun 2007 22:57 Onderwerp: Ik heb deze brief gehad van Universum inkasso |
|
|
Ik zal het typen zoals de brief is:
Sommatie en ingebrekestelling
Geachte mevr.....
U heeft geen gevolg gegeven aan onze eerdere aanmaningen. Wij hebben geen volledige betaling van u ontv. en u heeft ons geen aanvaardbare betalingsregeling aangeboden.
Uw schuld aan ons bedraagt op dit moment 97,09 EUR.
Wij stellen u dan ook formeel in gebreke. Uw dossier hebben wij verdere afhandeling overgedragen aan het advocatenkantoor Lamsma Veldstra & Lobé te Rotterdam. Zij zullen de gerechtelijke procedure in gang zetten.
Er rest ons nog een laatste mogelijkheid om de procedure bij onze advocaten stop te zetten. Tussen de formele overdracht van uw dossier aan het advocatenkantoor en de aanmelding van uw zaak bij de rechtbank zitten nog enekel dagen. Die tijd kunnen wij u nog aanbieden, daarna kunnen we echt niets meer voor u doen.
U krijgt daarom nog een laatste kans om de schuldbekentenis in te vullen en aan ons te retourneren. Voor verdere informatie zijn wij te bereiken op het nummer 0115-822919, iedere werkdag van 8u30 tot 16u30
Alleen door deze bovengenoemde regeling stipt op te volgen, kunt u de juridische procedure en de zeer hoge verdere kosten nog voorkomen.
"Nou...ff voor de duidelijkheid, ik heb een enquete ingevuld en kreeg toen thuis een pakje van Omega 3 visolie pillen. Goed voor dit en dat...nou...ik dacht uhmmm...zal goed voor mij zijn, en in de brief van Naturpost stond als je niet te vreden bent kunt u binnen zoveel dagen bellen, en de 2e zending wordt geannuleerd....Ik vond teneerste die pillen veel en veel te groot! en ten 2e ze zijn waardeloos. Dus ik heb een mailtje naar Naturpost gest. dat ik wil de 2e zending niet. En toch kreeg ik de zending thuis gest. Heb het terug gest. dus ik dacht ik ben er vanaf....mooi niet kreeg een acceptgiro thuis dat ik moest verzendkosten betalen, ik dacht daaaaag!! ik betaal nix. van die 2,50 is het 7,95.
Dat bedrag heb ik betaald, en daarna kreeg ik om de 10dagen een brief met 5,00 verhoging....ik heb niet gereageerd want ik vond dat ten 1e was het gratis en ten 2e ik had nix gevr. kreeg het zo van de post.
Nu hebben ze me naar de incassoburo gestuurd...een heel onproffesionele brief die is gekopieerd en daarom dat ik moet 29,95 betalen. Ik heb niet gereageerd want ik vind dat ik hoef nix te betalen...is toch niet eerlijk!!
En wat ik bovenstaande schreef was hun laatste brief.
Ik heb een brief geschreven naar de incassoburo dat ik heb geen overeenkomst met naturpost en dat die 97,09 zal ik ook niet betalen.
Ben ik in mijn rechten? of moet ik die 97,09 toch betalen? hoe sterk sta ik in mijn rechten?
Bedankt en tot snel
grtjs Vani2212 |
|
|
|
 |
tallie
|
Geplaatst: zo 24 jun 2007 15:56 Onderwerp: |
|
|
Verschrikkelijk zeg!!!
Ik heb ook al een paar dagen eerder hier weer geschreven en jammer genoeg geen antwoordt
Net wat ik dus in mijn laatste vraag heb gezet "wat moeten we doen"?
Ik zou hier ook heel graag antwoord op willen hebben wat het maakt mij,en natuurlijk mijn vader heel onzeker.
Dit is natuurlijk de bedoeling van Naturpost,maar zou het toch heel graag willen weten.
Ik heb hen weer een brief gemailt,maar je krijgt geen eens antwoordt weer van hen terug,zelfs hij wordt geen eens gelezen,want heb lees bevestiging mee gestuurd.
Wel kreeg ik pas naar drie dagen hem terug gestuurd met medeling dat de brief niet is aangekomen.
Heb hem nogmaals weer vertstuurd, en weer 1 dag later weer terug dat mail niet was aangekomen.
Heb hem gisteren weer gemailt,nu nog geen bericht terug,nee kan ook niet ze zijn dicht
Ook heb ik de klacht nu voorgelegd bij de consumentenbond,nou zal mij benieuwen.
Het is verschrikkelijk,als je alle forums bekijkt van radar,kassa,consumentenbond,het staat er vol mee allemaal gedupeerden.
Snap echt niet dat dit zo door mag blijven gaan.
En ja dan zeggen ze wel daar bij naturpost als u klachten hebt kunt u mailen of bellen,maar als je dan geen antwoordt krijgt,en bellen ze vergeten het maar ga niet nog eens 0,50eurocent betalen per minuut.
Smerige praktijken kan niet anders zeggen!!!! |
|
|
|
 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|