|
Auteur |
Bericht |
wesley
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA Studieomgeving (MA): HR Berichten: 7
|
Geplaatst: do 17 mei 2007 22:38 Onderwerp: werk contract |
|
|
Ik heb een vraagje...?
Wie kan mij helpen.
Wat moet ik doen mijn contract loop 1 oktober 2007 af voor bepaald tijd. Ik heb met mijn werkleider erover gepraat dat ik in 1 oktober iets anders heb gevonden. Dat ik hem moet melden dat ik een opzeg termijn heb van 1 maand. Mijn werkleider en ik komen er samen goed uit we zijn het mee eens. Want dat ik geen nieuwe contract meer ga tekenen.
Dat ik een bevestiging wil dat ik mijn contract beëindig dat ik geen nieuwe contract meer ga onder tekenen.
Hij heeft tegen mij gezegd dat ik het moet bespreken met de mensen van de personeel zaken.
Mijn vraag is dan,
Wat moet ik doen als die man van de personeel zaken heel erg moeilijk doet en die zegt dat hij niet wil mee werken dat ik niet weg kan…?
alles reacties welkom bedankt  |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 17 mei 2007 22:57 Onderwerp: |
|
|
Staat in je contract dat je moet opzeggen om niet automatisch te verlengen? (Ik denk het niet.)
Als je contract zegt dat het om een contract voor bepaalde tijd gaat dat per 1 oktober 2007 afloopt, dan loopt je contract vanzelf af op 1 oktober 2007.
Als in je contract staat dat je nog wel moet opzeggen, dan stuur je op bijvoorbeeld 20 augustus 2007 een aangetekende brief naar je werkgever waarin je schrijft dat je per 1 oktober 2007 je baan opzegt omdat je per 1 oktober een nieuwe baan hebt gevonden. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 18 mei 2007 10:47 Onderwerp: |
|
|
En that's it, ze kunnen moeilijk doen wat ze willen, maar jou niet verplichten opnieuw een contract te ondertekenen. _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
wesley
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA Studieomgeving (MA): HR Berichten: 7
|
Geplaatst: vr 18 mei 2007 11:39 Onderwerp: |
|
|
Michèle schreef: | En that's it, ze kunnen moeilijk doen wat ze willen, maar jou niet verplichten opnieuw een contract te ondertekenen. |
Bedankt voor al jullie reacties, ik zal jullie wel laten weten als ik er goed bent uitgekomen.......
Bedankt wesley  |
|
|
|
 |
|