|
Auteur |
Bericht |
Vraag
Leeftijd: 124 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 02 mei 2007 10:58 Onderwerp: Ongevraagd e-mails publiceren in openbaar medium |
|
|
Ik zie dat dit een beter subforum is om een vraag te stellen. Mijn vraag is kort. Mag een openbaar medium ongevraagd e-mail conversaties publiceren tussen 2 burgers (die niet al te vriendelijk zijn), terwijl zij zelf ook wel kunnen bedenken dat ze hier niets van kunnen controleren op waarheid? En daarmee bewust het risico nemen iemands naam te schaden terwijl er misschien wel niks van waar is?
Alvast bedankt. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 02 mei 2007 11:07 Onderwerp: |
|
|
Het is niet de bedoeling meerdere draden voor hetzelfde onderwerp te openen. Je andere draad staat op de juiste plek. Heb een beetje geduld. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Vraag
Leeftijd: 124 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 02 mei 2007 11:10 Onderwerp: |
|
|
Als ik had geweten dat het op de juiste plek stond dan had ik 'm hier niet nog een keer geopend. Lijkt me vrij logisch dat het niet de bedoeling is dat topics dubbel worden geopend. Maar dat is mooi, dan kan er een van de twee verwijderd worden. Maar aangezien ik twijfelde over het juiste subforum leek dit mij een betere plek. |
|
|
|
 |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
|
|
|
 |
|