Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Uwv, zw en bet...
Briefadres bij...
verkiezingsbed...
Volkshuisevest...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu di 05 aug 2025 18:14
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Verliest de werknemer van de werkgever
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 5 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Michaelm

Michaelm

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 11:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Marco Knol schreef:
Zoals wel vaker lult Michaelm uit z'n nek. Maar dit terzijde.

Ik bespeur enige jaloezie op mijn nek.
En ik lul dus uit praktijkervaring en niet vanuit theoretische wetten.
En leert de geschiedenis ons niet dat elke heersende macht haar macht voor haar eigen gewin probeert te misbruiken.
Waarom zou dat in Nederland anders zijn volgens jou ?

Michaelm

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 11:57    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

RobinRobin schreef:
Wordt tijdens de zitting alleen het verzoekschrift en het verweer besproken of kunnen er weer nieuwe zaken bijgehaald worden?

Mijn 'praktijkervaring' (voordat sommige individuen mij weer gaan beschuldigen van praten vanuit een lichaamsdeel waar ze zelf jaloers op zijn) is dat nieuwe zaken niet aangenomen worden. Mij werd gezegd dat ze het hadden gezien maar dat het teveel tijd zou kosten om ook dat mee te nemen.
Zorg dus dat je alles wat je wilt behandelen van tevoren kenbaar hebt gemaakt om eenzelfde ervaring als die van mij te voorkomen.
Zorg dat je advocaat op dezelfde golflengte zit anders kan ie je waarschijnlijk helemaal niet helpen.

Leeftijd: 48
Sterrenbeeld: Kreeft

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 12:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

@Michaelm

Bedankt voor het antwoord.

Ik heb mij al goed voorbereid op het bezoek aan mijn advocate a.s. woensdag. Alles wat ik mij kan herinneren heb ik op papier gezet, ik hoop dat zij er wat mee kan.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 12:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Robin, concentreer je nou gewoon op de hoofdlijn, anders raakt die in alle details zoek. Less is more! Wink

Misschien kun je trouwens met een bekende een beetje oefenen in het rustig blijven. Laat de bekende jou dan maar eens allerlei verwijten maken.
Is dat wat?

Jouw valkuil is echt dat je zo compleet mogelijk wilt zijn. Dat is goed te begrijpen, maar het helpt je dus écht niet bij het bereiken van je doel! (Integendeel, zou ik zeggen).
RobinRobin

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 12:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tikSimone schreef:
Robin, concentreer je nou gewoon op de hoofdlijn, anders raakt die in alle details zoek. Less is more! Wink

Grappig een liedje van Joss Stone, daar heb ik nooit bij stil gestaan. Maar je hebt gelijk het gaat om de hoofdlijn.

tikSimone schreef:
Misschien kun je trouwens met een bekende een beetje oefenen in het rustig blijven. Laat de bekende jou dan maar eens allerlei verwijten maken.
Is dat wat?

Het idee vind ik goed alleen weet ik niemand die dit zou kunnen.

tikSimone schreef:
Jouw valkuil is echt dat je zo compleet mogelijk wilt zijn. Dat is goed te begrijpen, maar het helpt je dus écht niet bij het bereiken van je doel! (Integendeel, zou ik zeggen).

Dit is een eigenschap van mij als ik iets moet doen probeer ik mij optimaal voor te bereiden.
Mijn advocate moet het kaf van de koren scheiden van al datgene wat ik op papier heb gezet en ik hoop dat zij daarin slaagt.
tikSimone

tikSimone

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 15:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Dit is een eigenschap van mij als ik iets moet doen probeer ik mij optimaal voor te bereiden.
Mijn advocate moet het kaf van de koren scheiden van al datgene wat ik op papier heb gezet en ik hoop dat zij daarin slaagt.
Optimaal is dus die hoofdlijnen, want alleen die heb je nodig. Is ook optimaal voor de declaratie Wink

En v.w.b. dat voorbereiden: geen vader, moeder, buurvrouw/-man, vrienden of zoiets?
RobinRobin

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 16:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Simone bedankt voor alle tips die je gegeven hebt.

tikSimone schreef:

Optimaal is dus die hoofdlijnen, want alleen die heb je nodig. Is ook optimaal voor de declaratie Wink

Ik zal mijn best doen. Idea

tikSimone schreef:
En v.w.b. dat voorbereiden: geen vader, moeder, buurvrouw/-man, vrienden of zoiets?

Mijn familie houdt zich veel bezig met soaps, het echte leven ontgaat hen.
Verder ben ik nogal een eenling.
Als jij mij zou willen helpen heb ik daar een etentje voor over. Cool Smile
tikSimone

tikSimone

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 19:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dank, maar dat zou maar op vorken- en messenstekerij uitdraaien, vrees ik. Wink Edoch, misshien wil de secretaresse van je advocaat je even behulpzaam zijn? Meestal moet je toch wachten en die tijd kun je dan nuttig gebruiken. Moet ze wel lekker venijnig kunnen zijn....
RobinRobin

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 19:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tikSimone schreef:
Dank, maar dat zou maar op vorken- en messenstekerij uitdraaien, vrees ik. Wink

Ik grijp niet zogauw naar voorwerpen, bij mij heb je alleen oordopjes nodig. Shocked
Jammer ik denk dat jij bij mij wel een gevoelige snaar zou kunnen raken. Crying or Very sad
Michaelm

Michaelm

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 20:17    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Misschien een idee om met het verhaal naar je huisarts te gaan en vragen of hij iets kalmerends voor je heeft ?
Ik heb zelf 9 maanden moeten wachten voor de zitting er eindelijk was en dat heeft het voor mij zeker niet makkelijker gemaakt om me te beheersen daar.
Ik weet niet hoe lang het bij jou in totaal gaat duren maar voor mijn gevoel zou ik een heel stuk rustiger zijn geweest indien het binnen 2 maanden tot een zitting was gekomen.

BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 20:47    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Michaelm schreef:
Misschien een idee om met het verhaal naar je huisarts te gaan en vragen of hij iets kalmerends voor je heeft ?
Ik heb zelf 9 maanden moeten wachten voor de zitting er eindelijk was en dat heeft het voor mij zeker niet makkelijker gemaakt om me te beheersen daar.
Ik weet niet hoe lang het bij jou in totaal gaat duren maar voor mijn gevoel zou ik een heel stuk rustiger zijn geweest indien het binnen 2 maanden tot een zitting was gekomen.

Ik weet niet of ik kalmeringsmiddelen ga gebruiken misschien kan het ook een averechts effect hebben. In ieder geval bedankt voor de tip.
De zitting is in mijn geval 3 maanden nadat ik het bedrijf verlaten heb.
niwij

Leeftijd: 55
Sterrenbeeld: Ram

BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2007 10:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Heel veel succes Robin!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 5 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds