|
Auteur |
Bericht |
Schutte
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 5
|
Geplaatst: ma 12 mrt 2007 11:59 Onderwerp: Herberekening alimentatie |
|
|
Beste forum,
Ik studeer bedrijfsrecht aan de RuG. Ik werk hierbij af en toe bij een hypothecair bemiddelingsbedrijf.
Onlangs kwam een klant bij me met de stelling dat hij teveel alimentatie zou betalen, en dat hij niet hetzelfde bedrag aan elk kind betaalde wat volgens hem onterecht was.
Hij vroeg derhalve om een herberekenig van zijn situatie.
Is er iemand (die kennis van deze problematiek heeft) geintresseerd om dit te doen tegen een lichte vergoeding in de vorm van no-cure-no-pay?
Diegene kan zijn/haar mailadres achterlaten op dit forum of mailen naar
p.c.schutte@hotmail.com
Alvast zeer vriendelijk bedankt. |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
|
|
|
 |
Sleepy
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: zo 18 mrt 2007 4:02 Onderwerp: |
|
|
Lang niet in alle gevallen heeft een herberekening van het alimentatiebedrag zin... Je kan wel berekenen.. maar als de alimentatiegerechtigde niet mee wil werken zal toch de gang naar de rechter gemaakt moeten worden... en heb je dus een advocaat nodig...
Een simpele berekening voor eigen gebruik is zelf ook wel te maken.. google eens op tremaberekening of kijk op de site van de nvvr... Enkel een berekning bij een advocaat hoeft ook niet veel te kosten als je er zelf voor zorgt dat je alle gegevens kant en klaar hebt en de cijfers alleen nog maar ingevoerd hoeven te worden...
Wat het uiteindelijk duur maakt is het heen en weer gebakkelei.. de brieven heen en weer en alle argumenten.. In een alimentatiezaak zitten zoveel kleine dingetjes dat het verstandig is dat gewoon door een advocaat te laten doen... |
|
|
|
 |
|