|
Auteur |
Bericht |
janjaapmeijerink
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2007 0:11 Onderwerp: Geen gebruik meer maken van auto van de zaak |
|
|
Graag info over het volgende.
Momenteel rij ik in een auto van de zaak en betaal per maand via de werkgever 22%/12mnd over de cataloguswaarde.
Nu zou ik per 01-04-2007 geen gebruik meer willen maken van deze regeling i.v.m. de aanschaf van een eigen auto.
Mijn werkgever geeft aan dat dit niet mogelijk is, maar pas op 01-01-2008.
Op de site van de belastingdienst kan ik dit geval niet duidelijk herkennen. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2007 0:19 Onderwerp: |
|
|
Gaat de auto van de zaak wel terug, of zit 'm daarin de kneep? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2007 0:32 Onderwerp: |
|
|
Als u meer dan 500 km privé hebt gereden of geen administratie bijgehouden hebt, dan hebt u het hele jaar bijtelling, ongeacht of u verder nog in deze (of in een andere) 'auto van de zaak' rijdt.
Levert u echter de auto in, dan hebt u geen bijtelling vanaf het moment dat u de auto niet meer tot uw beschikking hebt. |
|
|
|
 |
Gwenny
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2007 11:34 Onderwerp: |
|
|
Misschien kan je die auto ook aanschaffen. Dat scheelt denk ik in de uiteindelijke kosten.
The choise is yours . _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
|